Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inspiration Trimix opleiding

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Inspiration Trimix opleiding

Hallo medeforummers.

Ik ben op zoek naar een goede Trx opleiding op de Inspiration. Is er iemand die een betrouwbaar adres weet in bijvoorbeeld Kroatie, Italie of Frankrijk?

Neen niet voor mezelf maar voor een goede bekende. Ik heb zelf niet zoveel met zo'n stofzuiger, of dure toverdoos. Maar als mijn maatje de Trx opleiding doet ga ik gewoon mee om leuke (tec) duikjes te maken. Engelse taal is geen probleem

Keep wet

Paulus

Re: Inspiration Trimix opleiding

Duiken Lanzarote - Duikcentrum Rubicon - Rebreather diving - Closed Circuit

ik heb zelf geen ervaring met ze maar SamSam was er goed over te spreken

Comment

Drazen Goricki in Servie. Aldo Ferruci in Italie en in Frankrijk Eveline Verdier.
      Met Rubicon duikcentrum (Lanzarote) heb ik andere ervaring met de opleiding, ze ontmoedigen het gebruik van een checklist, dus niet mijn aanbeveling en ze zijn ontzettend duur.

Comment

Dank. Echter Lanzarote is vliegen en dat willen we juist voorkomen. Met alle tec spulletje worden we wat aan de zware kant Ik heb de heren van Rubicon trouwens ontmoet in Truk Lagoon.

Bubblemaster dank je wel ik ga daar mijn zoektocht op verder zetten. Nog niet zo eenvoudig blijkt wel.

Comment

Originally posted by antilla View Post
          Duiken Lanzarote - Duikcentrum Rubicon - Rebreather diving - Closed Circuit

ik heb zelf geen ervaring met ze maar SamSam was er goed over te spreken

Ja, erg tevreden over! vliegen is niet zo heel duur toch? wat weegt 'n rb?
          "Plons" zei hij, en hij was nat..

Comment

http://www.apdiving.com/en/instructor-search/
            Betwijfel echter of een instructeur je mee laat duiken vooral een bubbelaar.
            Last edited by Bubblemaster; 14-02-14, 20:19.

Comment

Originally posted by Paulus1972 View Post
              Hallo medeforummers.