Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe ziet jouw perfecte 100meter duikplanning uit met een bodemtijd van 30 minuten?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Hoe ziet jouw perfecte 100meter duikplanning uit met een bodemtijd van 30 minuten

Originally posted by Jonathan van Leeuwen View Post
    <knip, deel tekst verwijderd>
    PS:
    Ik begrijp er geen reet van, duiken is maar een hobby hoor… en een hobby is plezier hebben.
    Ongeacht je (duik)achtergrond.

Tja 130meter bodemtijd 30 minuten op een RB80..
    Daar heb ik me nog niet in verdiept.
    Hoe nu die RB80 precies werken.
    Aan elke RB80 is door persoonlijk keuzes aan geknutseld.
    Maar ik ga effe internet duiken dan kom ik er wel achter….
    Jonathan,
    Ik heb alleen willen aangeven dat de RB80 niet CE gecertificeerd is.
    Daarmee is niet gezegd dat het ontwerp van de RB80 niet goed zou zijn. Dat is een geheel andere kwestie.

Op internet is veel info te vinden over de RB80 en klonen. Een gedetailleerde uitleg vindt je op:
    RMV Keyed SCR Teardown
    Met dat knutselen aan het ontwerp van de RB80 valt het wel mee. Ik zou eerder willen spreken van kleine modificaties of verbeteringen. Kijk zelf maar.

ps: Als je aanpassingen uitvoert op een CE gecertificeerd apparaat vervalt de oorspronkelijke CE certificering.
    De hele procedure moet dan weer overnieuw. Mij ontgaat even de noodzaak waarom een JJ moet worden aangepast.

Groet,
    PAT1

Comment

Re: Hoe ziet jouw perfecte 100meter duikplanning uit met een bodemtijd van 30 minuten

Jonathan, voorzetje bodemgas op 130 mt;

8/90

Comment

Originally posted by PAT1 View Post
        Jonathan,
        Ik heb alleen willen aangeven dat de RB80 niet CE gecertificeerd is.
        Daarmee is niet gezegd dat het ontwerp van de RB80 niet goed zou zijn. Dat is een geheel andere kwestie.

Op internet is veel info te vinden over de RB80 en klonen. Een gedetailleerde uitleg vindt je op:
        RMV Keyed SCR Teardown
        Met dat knutselen aan het ontwerp van de RB80 valt het wel mee. Ik zou eerder willen spreken van kleine modificaties of verbeteringen. Kijk zelf maar.

ps: Als je aanpassingen uitvoert op een CE gecertificeerd apparaat vervalt de oorspronkelijke CE certificering.
        De hele procedure moet dan weer overnieuw. Mij ontgaat even de noodzaak waarom een JJ moet worden aangepast.

Groet,
        PAT1
        Niemand geeft om CE, enkel bij aankoop de verkoper, bij verkoop 2de hands maakt het al niet meer uit.
        Als je gewoon een BOV installeert (of een andere dan origineel aangeleverd vervalt je CE al. CE is een (belangrijk) papier voor de producent /verkoper en daar stopt het. Zelfs de verzekering kijkt er niet naar.

Comment

Originally posted by Jonathan van Leeuwen View Post

Niet door vertellen hoor ik heb een GUE sticker voor hem bestelt...
          Gaan we effe lache en brulle onderwater..
          Click image for larger version

Name:	submatix gue.jpg
Views:	1
Size:	41.2 KB
ID:	1638616

Gaan ze je geloven denk je?

Comment

Originally posted by PAT1 View Post

Groet,
            PAT1
            Denk wat er in praktijk gebeurt met grotere flessen of flessen normaal rechtop dat je dat niet hoeft op te vatten als modificaties.
            Dat toont eerder flexibiliteit aan :-)

Grt leon
            The one who follows the crowd will usually get no further than the crowd. The one who walks alone is likely to find himself in places no one has ever been.

Comment

Emiel

geweldig +1
              The one who follows the crowd will usually get no further than the crowd. The one who walks alone is likely to find himself in places no one has ever been.

Comment

Originally posted by EmielV View Post
                [ATTACH=CONFIG]30272[/ATTACH]

AAAAaaaa stelletje piep, piep, piep...!!!!

EmielV jij krijg met nieuwjaarsduik mijn RB, dan kan jij wel effe de stickers erop plakken....

(kunnen we lache zowel onder als boven water..)

PS. het wordt weer tijd dat je gaat werken....
                I WILL KILL YOU IN SILENCE

sigpic

IF YOU DON'T CHECK YOUR F.L.A.G.S.

Comment

Originally posted by EmielV View Post
                  [ATTACH=CONFIG]30272[/ATTACH]

Ach shit !!! Dus DAT is een RB, nu weet ik waar jullie het de hele tijd over hadden

Comment

Working...
                  X