Announcement

Collapse
No announcement yet.

De grote stap (FAQ-draad)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: De grote stap (FAQ-draad)

Originally posted by martien View Post
    duik al ccr maar was benieuw of je die al ccr al heb en mee geduiken
    Ik denk dat je de mCCR bedoeld. Ik wacht nog steeds op mijn Apocalypse. Dus nog niet mee gedoken. Zal (hopelijk) dit voorjaar worden. Ik heb wel met een omgebouwde Dolphin mCCR gedoken. De Inspiration is zeker geen €2000,= en is een eCCR.
    Groet,
    Rolf

Comment

ik bedoede apocalypese. hoe die duikt en en werkt

Comment

2000?? de prijs begint met "2", maar volgens de site 2995!!

Comment

Originally posted by martien View Post
          ik bedoede apocalypese. hoe die duikt en en werkt
          Deze vraag is al beantwoord, maar goed, doe ik het nog een keer. Er zijn op dit moment een handjevol testduikers die met de Apocalypse duiken. Ik dus nog niet. De werking is grotendeels gelijk aan andere mCCR's. Omdat ik mijn exemplaar nog niet heb kan ik over de exacte werking geen uitpraken doen. Er zijn hier wel anderen die alle ins en outs haarfijn kunnen uitleggen.

Originally posted by itsme2 View Post
          €2000?? de prijs begint met "2", maar volgens de site €2995!!
          Je moet van de € een $ maken . Op de Open Safety website kun je de munteenheid veranderen. Hij kost tegen de huidige koers €2,098.37.

Comment

Originally posted by Boebe View Post
            Je moet van de een $ maken . Op de Open Safety website kun je de munteenheid veranderen. Hij kost tegen de huidige koers 2,098.37.
            beetje offtopic, maar dat is natuurlijk alleen maar waar als ie voor die prijs in euros wordt aangeboden.
            Alternatief kan je dat ding natuurlijk wel via het web of zelf in $ ergens kopen, maar dan moet je wel weer rekening houden met BTW en invoerrechten

Comment

Originally posted by dragonfly View Post
              beetje offtopic, maar dat is natuurlijk alleen maar waar als ie voor die prijs in euros wordt aangeboden.
              Alternatief kan je dat ding natuurlijk wel via het web of zelf in $ ergens kopen, maar dan moet je wel weer rekening houden met BTW en invoerrechten
              Hij wordt toch voor die prijs aangeboden? Je kunt via hun website betalen in verschillende muntsoorten. Ik heb in euro's betaald. En volgens hun policy zijn zij de enige aanbieder van de Apocalypse. Ze willen de aanschaf kosten laag houden door de tussenhandel weg te laten. Vanuit Engeland betaal je geen importrechten. Ze rekenen mij: Zone Rates (Shipping to NL : 26 kg(s)): 44.19EUR

Comment

Hij wordt toch voor die prijs aangeboden? Je kunt via hun website betalen in verschillende muntsoorten. Ik heb in euro's betaald. En volgens hun policy zijn zij de enige aanbieder van de Apocalypse. Ze willen de aanschaf kosten laag houden door de tussenhandel weg te laten. Vanuit Engeland betaal je geen importrechten. Ze rekenen mij: Zone Rates (Shipping to NL : 26 kg(s)): 44.19EUR
                Hey Rolf,

Heb je je aandelen in die toko nou nog niet verkocht ???? Zoals het er nu uitziet gaat het nog wel ff duren voodat het beestje geleverd wordt, al die modificaties die er nog aan worden gemaakt moeten nog door de CE keuring. Als voldoende mensen hun voorschot (dat al bijna een jaar uitstaat) terughalen hebben ze een groot probleem.

Zoals ik al eerder zei, eerst zien dan geloven. Dat jij je euro's uit wilt geven aan een product dat nog niet op de markt is moet jij weten maar hou op om dat ding te promoten aan mensen die totaal de voorgeschiedenis van dit apparaat en de daarbij behoren ontwikkelaars en leveranciers niet kennen.

Zodra het beestje gewoon geleverd wordt moet je maar weer eens beginnen met pluggen tot die tijd alsjeblieft wel in elke post aangeven dat het ding nog (lang) niet leverbaar is.
                Grtz,
                Paul

Comment

Originally posted by itsme2 View Post
                  €2000?? de prijs begint met "2", maar volgens de site €2995!!
                  Originally posted by pabusk View Post
                  Hey Rolf,

Heb je je aandelen in die toko nou nog niet verkocht ???? Zoals het er nu uitziet gaat het nog wel ff duren voodat het beestje geleverd wordt, al die modificaties die er nog aan worden gemaakt moeten nog door de CE keuring. Als voldoende mensen hun voorschot (dat al bijna een jaar uitstaat) terughalen hebben ze een groot probleem.

Zoals ik al eerder zei, eerst zien dan geloven. Dat jij je euro's uit wilt geven aan een product dat nog niet op de markt is moet jij weten maar hou op om dat ding te promoten aan mensen die totaal de voorgeschiedenis van dit apparaat en de daarbij behoren ontwikkelaars en leveranciers niet kennen.

Zodra het beestje gewoon geleverd wordt moet je maar weer eens beginnen met pluggen tot die tijd alsjeblieft wel in elke post aangeven dat het ding nog (lang) niet leverbaar is.
                  Ik reageer alleen op onjuiste informatie! Jij bent toch op DEMA geweest? Vertel dan eens wat je daar gezien hebt.

Comment

Ik reageer alleen op onjuiste informatie! Jij bent toch op DEMA geweest? Vertel dan eens wat je daar gezien hebt.
                    Ik ga de RBW discussies niet herhalen, ik verwacht ook niet dat je toegeeft dat er iets mis is met dit apparaat (je hebt tenslotte nog een ruime aanbetaling uitstaan zonder ook maar iets in handen te hebben).

Voor degene die ECHT interesse in dit apparaat hebben, kijk eerst eens op de RBW fora voor deze breather ( Open Revolution Rebreather - Rebreather World ) en maak je eigen keuze gebaseerd op die informatie.
                    Grtz,
                    Paul

Comment

Om terug te komen op de oorspronkelijke vraag: hoe kies je de rebreather die bij je past.

Antwoord: door te beginnen met CCR-duiken. Maakt niet zoveel uit welke: Inspo, Meg, JJ, rEvo etc.
                      Gaandeweg modificeert ELKE ccr-duiker zijn unit of stapt over op een volgens hem/haar idealere unit ....... en verkoopt de vorige.

kennismaken met huurunit kan volgens mij op Inspo en JJ bij www.divewise.nl

Comment

Kan ook bij pim tek diving

Comment

Ja. ligt nog meer in het midden van het land.

Comment

Working...
                          X