Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen met roddelende instructeur?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat te doen met roddelende instructeur?

Zonder even namen te willen noemen het volgende.
    Mijn vriendin is gestopt met de cursus bij haar instructeur, gewoon met heldere reden omschreven naar hem.
    Maar nu is deze meneer roddels aan het verspreiden, onwaarheden aan het roepen en gewoon dus mijn vriendin, haar ouders en mij zwart aan het maken.

Het liefst zou ik hem met naam en toenaam, en natuurlijk het complete verhaal, hier posten maar iemand zo aanpakken kan altijd nog.

Ik zal hem in ieder geval als ik hem ergens aan de waterkant zie persoonlijk aanspreken, maar welke mogelijkheden hebben wij nog meer?
    Alle uitspraken van hem zijn 100% te bewijzen dmv screenshots dus dat is helder.

Wie heeft er nog een goede opmerking?
    Grtz,

Marcel

Macro duiker

Bestaat er niet zoiets als beroepsethiek? Zeer onprofessioneel van betrokken instructeur denk ik (ken het verhaal natuurlijk niet) om mensen in een kwaad daglicht te plaatsen. Maar waarom zoek je de instructeur niet gewoon zelf op en probeer je met hem een gesprek aan te gaan. Iemand voelt zich schijnbaar om zijn "p" getrapt en kan slecht met feedback omgaan.
    Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Even voor de duidelijkheid, het gaat niet om mijn instructrice maar om die van mijn vriendin!
      Grtz,

Marcel

Macro duiker

Comment

Originally posted by marcelv1 View Post
        Even voor de duidelijkheid, het gaat niet om mijn instructrice maar om die van mijn vriendin!
        Snap ik, maar je schrijft dat hij (overigens schrijf je nu weer instructrice hierboven) je vriendin, haar ouders en jou zwart maken door te roddelen.
        Keep your head cool, keep it under water!

Comment

onprofessioneel, gewoon melden als klacht bij de overkoepelende organisatie waar deze instructeur werkzaam is.

Verder geen woord meer aan vuil maken
          Droog, maar niet achter de oren.

Comment

Groepsvorming, roddelen en vriendjespolitiek was voor mij de hoofdren om de NOB vaarwel te zeggen.
            Het is haast niet te voorkomen maar als het voorkomt je mond open trekken en de persoon aanspreken.
            Alleen binnen de NOB waren (zijn) ze totaal afhankelijk van vrijwilligers en dat is botleneck.
            Ja dat is al wat jaren geleden maar heb nooit spijt gehad om dat circus te verlaten en zwerf de
            hele wereld over zonder problemen.

Hg Jan
            Leven is Duiken "Duiken is mijn leven"

Comment

Originally posted by Jan Korf View Post
              Groepsvorming, roddelen en vriendjespolitiek was voor mij de hoofdren om de NOB vaarwel te zeggen.
              Het is haast niet te voorkomen maar als het voorkomt je mond open trekken en de persoon aanspreken.
              Alleen binnen de NOB waren (zijn) ze totaal afhankelijk van vrijwilligers en dat is botleneck.
              Ja dat is al wat jaren geleden maar heb nooit spijt gehad om dat circus te verlaten en zwerf de
              hele wereld over zonder problemen.
              Denk je dat het in dit geval gaat om een instructrice van de NOB Jan?
              Er zijn geen oninteressante dingen boven en onder water...

Comment

Nee het is wat mij is overkomen en mij niet alleen , mag dat dan niet ???
                Maar het zou mij echt niet verbazen hoor.
                Leven is Duiken "Duiken is mijn leven"

Comment

Het gaat om een man. Niet een vrouw. Als ik hem volgende keer op VV zie horen jullie het wel. Eens kijken of hij nederlands ook begrijpt.
                  Grtz,

Marcel

Macro duiker

Comment

Misschien is het toch niet zo handig om dit nu al hier te plaatsen, had je dit niet beter eerst met de betrokkene uit kunnen praten ipv. hier je gal te spuien??

Los dit eerst op en als dat niet lukt kun je altijd nog naar de organisatie stappen. Als dit ook niks oplevert kan je altijd nog om advies bij de mede duikers !
                    there`s no redundancy for stupidity
                    http://www.duikerslog.nl/public/index.php?uid=fransdm

Comment

Frans, dat van de organisatie is hier helaas lastig
                      Grtz,

Marcel

Macro duiker

Comment

Waarom? Is allemaal bijzonder vaag, ook van jouw kant. Het boeit me verder totaal niet wat er precies tussen jullie speelt/speelde.

De bottom line is wat mij betreft; uitspreken met instructeur en als dat niet werkt via de (internationale) organisatie. Hoezo "Frans, dat van de organisatie is hier helaas lastig"? Is het gewoon een vriendje die aan het beunen is en is er dus helemaal geen spraken van een instructeur? Gewoon een ordinaire ruzie?
                        Droog, maar niet achter de oren.

Comment

Working...
                        X