wettelijke waarde duikbrevet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: wettelijke waarde duikbrevet

Originally posted by ouweduiker View Post
    Verzekeraars kunnen alles in de ban doen , dat is geen enkel probleem ,
    Of ze dan nog klanten krijgen. ?
    Beter kun je van alles uitsluiten en je tussenpersonen opleiden om netelige vragen van klanten te ontwijken over deze dingen.
    Juist, het gaat om geld, de overheid zou er wat aan kunnen doen, willen ze echter niet want alles draait om geld, vooral VVD stemmen want wat is nou leuker dan zeggen, toen opa nog jong was......

(Vraten we nog geen insecten om te kunnen overleven).

Comment

Originally posted by waterhaas View Post
      Juist, het gaat om geld, de overheid zou er wat aan kunnen doen, willen ze echter niet want alles draait om geld, vooral VVD stemmen want wat is nou leuker dan zeggen, toen opa nog jong was......

(Vraten we nog geen insecten om te kunnen overleven).
      Een vrije markwerking (concurentie) is in ons aller belang.
      Maar dan moet de consument wel onderzoek doen naar de beste en voordeligste aanbieding.
      Als je te beroerd bent om de polis te lezen en je gemakshalve je maar wat laat aanpraten door de verkoper????!!!!!!! dan is het je eigen schuld als je opgelicht wordt.
      Het communistische systeem waarbij de overheid alles in de hand houdt werkt nog slechter ,dat is wel gebleken in de vroegere USSR.
      Geloof niks
      Controleer alles persoonlijk !

http://www.duikforum.nl/duikmuseum/4...gsbedrijf.html
      pp=25&daysprune=100http://www.duikforum.nl/prietpraat/29293-stripje.html

Comment

Originally posted by divedevil View Post
        Verder met de verzekering, het ligt allemaal aan de polis voorwaarden. En zoek dan maar eens een verzekeraar die jou verzekerd zonder dat je kunt aantonen dat je een brevet hebt. Er staan zoveel dingen niet in de polis voorwaarden, wilt niet zeggen dat ze verplicht zijn om alles te vergoeden als er iets gebeurd. Denk je dat als er een grote overstroming is, dat je alles vergoed krijgt? Een duikbrevet zou bij deze overstroming wat handig zijn ;-)
        Wat een onzin. Als iets in principe onder de dekking valt en het is niet uitgesloten dan wordt het vergoed. Bij een overstroming krijg je uitgekeerd, behalve als het is uitgesloten in de voorwaarden.
        Nederlandstalig duikcentrum op Phuket
        Duiken Similans

Comment

Originally posted by stevenl View Post
          Wat een onzin. Als iets in principe onder de dekking valt en het is niet uitgesloten dan wordt het vergoed. Bij een overstroming krijg je uitgekeerd, behalve als het is uitgesloten in de voorwaarden.
          Er staat altijd in een polis wat er is verzekerd.
          Dit wordt dan verderop in de polis , verfijnd door middel van uitsluitingen.
          Geloof niks

Comment

Originally posted by ouweduiker View Post
            Er staat altijd in een polis wat er is verzekerd.
            Dit wordt dan verderop in de polis , verfijnd door middel van uitsluitingen.
            Ok, klopt. Maar wat heeft dat met mijn reactie te maken?
            Duiken Similans

Comment

Originally posted by stevenl View Post
              Ok, klopt. Maar wat heeft dat met mijn reactie te maken?
              Is geen kritiek hoor .
              Dit is toch geen discussie ,maar voorlichting ,het delen van kennis????

Ik probeer in harmonie met jou andere duikers iets duidelijk te maken.
              Voor sommigen moet je het het erg eenvoudig formuleren,wat ik hiermee probeer.
              Geloof niks

Comment

Het roepen dat het mogen duiken aan wettelijke bepalingen vasthaakt is een smoesje in de wereld geroepen door PADI. Zij zouden dat maar al te graag zo zien. Ook verzekeringstechnisch is er niets aan de hand wanneer je recreatief duikt. Iedereen mag dus zonder brevet duiken. Of dat wijs is weet ik niet. Dat ligt aan de persoon. Mijn maat en ik duiken al 20 jaar zonder brevet over de hele wereld. Ik heb een hekel aan PADI die maken duiken voor anderen bijna onmogelijk doordat zij bedrijven hun wil opleggen en deze niets meer durven organiseren zonder dat hysterisch om PADI wordt gevraagd. Vadis is niets dan een commerciŽel bedrijf met mar 1 doel. Geld verdienen. Daarbij zijn de cursussen vaak van summier kwaliteit waardoor mensen denken dat ze door het cursussen o vakantie te volgen kunnen duiken. Wordt lid van een fatsoenlijke club laat je voorlichten door ervaren duikers, Lees veel.

Comment

Wat dacht je dacht ff wat iets oprakelen van 7 jaar geleden. ?????
                  Leven is Duiken "Duiken is mijn leven"

Comment

Ja hij is echt bij de tijd.
                    Leven is Duiken "Duiken is mijn leven"

Comment

Ik snap hem al, beginnende deelnemer staat er ;-)

Comment

Originally posted by Roy66 View Post
                        Het roepen dat het mogen duiken aan wettelijke bepalingen vasthaakt is een smoesje in de wereld geroepen door PADI. Zij zouden dat maar al te graag zo zien. Ook verzekeringstechnisch is er niets aan de hand wanneer je recreatief duikt. Iedereen mag dus zonder brevet duiken. Of dat wijs is weet ik niet. Dat ligt aan de persoon. Mijn maat en ik duiken al 20 jaar zonder brevet over de hele wereld. Ik heb een hekel aan PADI die maken duiken voor anderen bijna onmogelijk doordat zij bedrijven hun wil opleggen en deze niets meer durven organiseren zonder dat hysterisch om PADI wordt gevraagd. Vadis is niets dan een commerciŽel bedrijf met mar 1 doel. Geld verdienen. Daarbij zijn de cursussen vaak van summier kwaliteit waardoor mensen denken dat ze door het cursussen o vakantie te volgen kunnen duiken. Wordt lid van een fatsoenlijke club laat je voorlichten door ervaren duikers, Lees veel.
                        Ik kan met niet herinneren ergens gelezen te hebben dat PADI claimt dat er wettelijke bepalingen zijn om te mogen duiken.

Maar als je hier komt duiken eis ik wel een brevet van je, ook al zijn wij geen PADI duikschool.
                        Duiken Similans

Comment

Mooi is dat, ik hoop dat er geen wet komt waar een specifiek duikbrevet nodig is om recreatief te duiken!

Comment

Working...
                          X