IDC Bali: Joe's of Crystal divers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

IDC Bali: Joe's of Crystal divers

Beste pro's,

Onlangs heb ik korte tijd als divemaster op de Dominicaanse Republiek gewerkt, met als doel daar in mei de IDC te doen. Om diverse redenen ben ik bij de betreffende duikschool vertrokken (oa slechte begeleiding en enkele "illegale" acties).

Ik heb nu besloten om dit seizoen in NL te blijven, te genieten van ons groene water en wat te assisteren bij cursussen, om na de zomer naar Bali (mijn 2e thuis) te vertrekken. Hopelijk om daar een tijdje als DM aan de slag te kunnen en om een IDC te doen.
    Nu twijfel ik voor de IDC over Joe's gone diving of Crystal divers, beide in Sanur.
    Beide zien er goed uit en hebben een goede course director.
    Ik weet nu niet wat ik als doorslaggevend punt moet vinden om een keuze te maken.

Iemand ervaring met deze duikscholen? Hetzij als duiker, hetzij als (IDC)cursist.

Alvast bedankt!

Jessica

Hi Jessica,

ik heb mijn IDC op Gili Trawangan gedaan, maar het examen werd toen afgenomen in Sanur. Omdat mijn Nederlandse instructeur (Alina Conroy) bevriend was met Mini Vingaerd van Crystal Divers, zijn we daar toen een aantal dagen verbleven. Leuk mens, mooie duikschool, dus mocht je nog twijfelen, zeker Crystal Divers doen. Of stuur een berichtje aan Alina. Ook super leuk mens en woont nog steeds op Lombok.

Comment

Hoi Dorine,
      dank je wel voor je reactie, maar het bericht was al een jaar oud
      Afgelopen oktober heb ik bij Twofishdivers de IDC gedaan. Werd verzorgd door Mark Soworka van Dive-Career, een super course director! En inderdaad het examen bij Minni gedaan.
      Nu ben ik op Bali, op zoek naar een baan....morgen m'n eerste cursus hier geven...

Grt. Jessica

Comment

Working...
      X