Eigenlijk is er niets verandert

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eigenlijk is er niets verandert

Na tijd toch even controleren wat er nu loos is, let ook op de reserve automaat links van de dubbelset.

Waarom kan ik de foto niet zien in groot formaat

Comment

Originally posted by Duiker Gerard View Post
      Waarom kan ik de foto niet zien in groot formaat

geen idee ik kan dat wel

Comment

Originally posted by antilla View Post

geen idee ik kan dat wel

Zolang ik op dit forum zit heb ik gemodder met het formaat van foto's .
        Als ik precies het maximale aantal kb benut zijn ze toch altijd veel kleiner als die van sommige anderen .
        Uiteindelijk heb alles maar in pdf formaat geplaatst waardoor ze perfect groot te zien waren na downloaden ,dat wel.
        Rara hoe kan dit ;de een kan lange films en fot's ,groot formaat plaatsen en de ander alleen pruts-kleine plaatjes ???????????:??een
        Geloof niks
        Controleer alles persoonlijk !

http://www.duikforum.nl/duikmuseum/4...gsbedrijf.html
        pp=25&daysprune=100http://www.duikforum.nl/prietpraat/29293-stripje.html

Comment

Originally posted by ouweduiker View Post

Zolang ik op dit forum zit heb ik gemodder met het formaat van foto's .
          Als ik precies het maximale aantal kb benut zijn ze toch altijd veel kleiner als die van sommige anderen .
          Uiteindelijk heb alles maar in pdf formaat geplaatst waardoor ze perfect groot te zien waren na downloaden ,dat wel.
          Rara hoe kan dit ;de een kan lange films en fot's ,groot formaat plaatsen en de ander alleen pruts-kleine plaatjes ???????????:??een

ik bedoel dat ik gerard zn foto wel gewoon groot kan zien

Comment

De foto is origineel bijna 4 keer zo groot

Comment

Originally posted by ouweduiker View Post
              Waarschijnlijk omdat de ene persoon de foto's upload naar de DF server en een ander misschien een url plaatst naar een externe bron waar die foto terug te vinden is.
              Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Originally posted by antilla View Post

geen idee ik kan dat wel

ik ook

Comment

Originally posted by Duiker Gerard View Post
                  [ATTACH=CONFIG]temp_29884_1419790417350_971[/ATTACH] Na tijd toch even controleren wat er nu loos is, let ook op de reserve automaat links van de dubbelset.
                  Ah, de reserve automaat is toch ook maar voor je buddy ;(
                  Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Comment

Working...
                  X