Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zuurstofkoffer, wat kost dat ongeveer en waar te koop?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Zuurstofkoffer, wat kost dat ongeveer en waar te koop?

Originally posted by marcel teunesen View Post
    Willem dus ik mag geen mening hebben over iets zonder dat ik het zelf bezit ???
    Is dit wat jij bedoel of lees ik het verkeerd?
    Mijn antwoord blijft hetzelfde
    Als je iets wilt aanschaffen kan je beter voor 25 ltr / min kiezen dan voor 15 liter / min.
    Daarbij heb ik ook in de berekening willen uitleggen dat je maar weinig minuten zuurstof kunt geven met een 2 literfles.
    Dus als je het toch zelf wilt aanschaffen kan je beter een 5 literfles aanschaffen.
    Aangezien IK het zelf een keer nodig heb gehad (oorzaak en rede doen hier niet toe )
    Raad ik dus iemand aan om een setje aan te schaffen die 25 ltr / min kan geven (ervaringsdeskundige ?????)
    Dus nogmaals waarom mag ik geen mening hebben over iets als ik het niet bezit ?????
    je leest het verkeerd of schrijf onduidelijk
    dit bedoelde ik dus zeker niet meningen zijn juist altijd welkom

ik reageerde op je mening van redelijkheid
    maar er blijkt ook een ander vorm van redelijkheid te zijn ,om te duiken zonder zuurstof bij je

iets is beter als niets
    er zal altijd iets blijven als best beter en geweldig
    ik zoek meer naar de middenweg
    vandaar dus
    je hebt mafketels en gekko's

Comment

Originally posted by Spijker View Post
      Geachte heer Tel,

Misschien een eigen topic starten? U doet of dit uw draadje is. Of vindt u het fatsoenlijk iemands draadje te kapen? Foei.
      beste hr Spijker
      dank voor uw opmerking graag hoor ik van u wanneer ik of topic ging
      zo niet blijven het allemaal antwoorden van leden aan leden t.a.v. hun meningen en ideeŽn
      ik zou zeker niet willen doen alsof dit mijn draadje is
      maar als je de moeite had genomen door het archief te gaan had je een draadje gevonden van ongeveer een jaar geleden met zowat dezelfde strekking
      wellicht was een nieuw draadje dan zelfs niet nodig geweest

ik wens u dan ook veel plezier met uw draadje ,omdat ik zeker niet schuldig wil zijn aan een onfatsoenlijke kaping

Comment

Tja ik ben nog niet in staat om zo'n duur setje zelf aan te schaffen ivm eenverdiener met een gezin (uitstervend ras )
        Maar als zich de situatie voordoet gaat er zeker een zuurstof koffer komen en zal ik langer doorsparen om een 25 ltr / min setje te kopen met een 5 liter fles.
        Niet dat ik het setje wat jij hebt niet goed vind ( iets is beter dan niets ) maar wat ik voor ogen heb is beter.
        En ik heb ervaren dat je met 15 ltr / min tekort komt, en dat is wel de aller belangrijkste reden.

Comment

Originally posted by willem tel View Post
          beste hr Spijker
          dank voor uw opmerking graag hoor ik van u wanneer ik of topic ging
          zo niet blijven het allemaal antwoorden van leden aan leden t.a.v. hun meningen en ideeŽn
          ik zou zeker niet willen doen alsof dit mijn draadje is
          maar als je de moeite had genomen door het archief te gaan had je een draadje gevonden van ongeveer een jaar geleden met zowat dezelfde strekking
          wellicht was een nieuw draadje dan zelfs niet nodig geweest

ik wens u dan ook veel plezier met uw draadje ,omdat ik zeker niet schuldig wil zijn aan een onfatsoenlijke kaping

Geachte heer Tel,

In bericht 19 gaat u de vragen stellen.
          Opvallend daarbij is dat u zelfs niet meer weet wie de TS is. Ik in ieder geval niet, waardoor uw opmerking dat ik meer moeite zou moeten doen om in het archief te kijken, geheel overbodig is.

Comment

en wat is TS ?

Comment

en wat is TS ?
              Willem ....! "TS" is "Thread Starter" oftewel de beginner van het onderwerp.
              Sabaai dii
              http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

dank je Wijnand

sorry beste Spijker
                ik heb nooit geweten dat het niet toegestaan was om vragen te stellen in een draadje
                altijd gedacht dat iedereen met een vraag die dan een naast liggend draadje opstart ,je dan een onmogelijk forum krijgt
                naar mijn idee van allerlei vragen die wel erg veel in elkaars verlengde liggen

hopelijk kan je mij, mijn foute idee vergeven ,ik zal dan ook geen vraag meer stellen in jou draadje
                en hoop toch dat je voorzien van het juiste advies tot een goede aankoop komt

Comment

dank je Wijnand

sorry beste Spijker
                  ik heb nooit geweten dat het niet toegestaan was om vragen te stellen in een draadje
                  altijd gedacht dat iedereen met een vraag die dan een naast liggend draadje opstart ,je dan een onmogelijk forum krijgt
                  naar mijn idee van allerlei vragen die wel erg veel in elkaars verlengde liggen

hopelijk kan je mij, mijn foute idee vergeven ,ik zal dan ook geen vraag meer stellen in jou draadje
                  en hoop toch dat je voorzien van het juiste advies tot een goede aankoop komt

Ik ben blij dat jij deze vraag stelde. Ik was er ook wel benieuwd naar.

Comment

Dhr Spijker is niet de TS van dit draadje
                    En aangezien wij nog niks heb gehoord over draad vervuiling van de oorspronkelijke starter
                    kunnen we naar mijn inzien gewoon doorgaan met vragen en antwoorden over dit onderwerp

Comment

Er wordt in een ander draadje een uitstekende zuurstofkoffer van DAN aangeboden. Zoek je nog iets dan is dit wat je moet hebben.
                      Maarten van Baal, duikcentrum de Tuimelaar Groningen
                      PADI Course Director, IANTD Instructor Trainer, NACD Cave Instructor, GUEF en TECH1 Instructor
                      Driven by passion, committed to excellence

Comment

Iet duidelijker.
                        Originally posted by marcel teunesen View Post
                        Dhr Spijker is niet de TS van dit draadje
                        En aangezien wij nog niks heb gehoord over draad vervuiling van de oorspronkelijke starter
                        kunnen we naar mijn inzien gewoon doorgaan met vragen en antwoorden over dit onderwerp
                        Natuurlijk kan dat, je kan het zelfs gaan hebben over de zin van het leven. Maakt het er voor de ts en anderen meestal niet duidelijker op. Maar als jij er mee geholpen bent...........

Comment

In het hele draadje hebben we vragen gesteld en antwoorden gegeven met uitleg erbij dit kan voor iedereen interessant zijn
                          Op een kleine lichte aanvaring na zijn we niet veranderd van onderwerp zodat je mijn inziens niet kan spreken over draad vervuiling.
                          Al wat hier geschreven en uitgelegd is is voor de TS eventueel een houvast om tot een voor hem juiste aankoop te komen.
                          En over de zin of onzin van leven hebben we andere draadjes voor.
                          Dus als jij iets niet snapt hoeft het nog steeds geen draad vervuiling te zijn.
                          Maar ik hou er mee op ga nu een nachtduikje maken in de berendonk.
                          Gegroet

Comment

Kijk even uit naar een Wenoll koffer. De WS100 is de meest efficiŽnte maar kost ook al Ä 1.150. Het laat je wel toe een 100% zuivere zuurstofbehandeling te geven van 7 uur en 28 minuten!! Bovendien is de patiŽnt steeds mobiel, je kan hem/haar zo in de auto of helikopter vervoeren zonder de behandeling te onderbreken. Kijk maar even op Wenoll System

Comment

Miss is dit iets? https://www.quirumed.com/nl/zuurstof...UaAv42EALw_wcB

Comment

Originally posted by Wouter_ View Post
                                Je reageert in je eerste posting op DF (welkom overigens) op een draadje van ruim vijf jaar oud!
                                Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Working...
                                X