Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wrak zandeiland 8 Vinkeveen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wrak zandeiland 8 Vinkeveen

Hoi allen,

Ik heb gehoord dat er bij Zandeiland 8 op de vinkeveense plassen een wrak (oude praam) van 16 meter zou liggen. Echter kan ik maar moeilijk vinden waar die exact te vinden is. Ik heb gelezen: zuid van Zandeiland 8 op een diepte tussen de 10 en 14 meter. Kan iemand mij misschien op weg helpen?

Bedoel je de Narwal? Die ligt direct rechts van het duikgebied. Als je de ketting naar het 18m platform volgt en je gaat rechts van deze ketting zwemmen nog net zo dat je de ketting kunt zien aan je linkerkant, en je houdt ook de rechterkant wat in de gaten, dan kun je die niet missen. Diepte 10-14m klopt wel
    Luister naar je gevoel en volg dat.

Comment

Dat klinkt als de botter op ze4. De praam ligt bij ze8 op ca 24m. Als je de duikersgids app download( gratis) is te zien op een ow kaart waar deze ligt.

Comment

Ze8 zuid. Aan de noord oost zijde.

Comment

Oh ik heb de Duikersgids gedownload en die kaartjes zijn echt ideaal! Echter staat daar bij informatie over ZE8 dat de praam tussen de 10 en 14 meter ligt vandaar de verwarring, maar hij ligt dus op 24 meter

Zie afbeelding voor verwarrende informatie

Comment

Volgens het kaartje op 24m, maar of dit klopt met de werkelijkheid weet ik zo ook niet. Ben daar al 2 jaar niet meer geweest.

Comment

Working...
            X