Announcement

Collapse
No announcement yet.

geschiedenis herleidingstabel Zeeland

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geschiedenis herleidingstabel Zeeland

Ik zoek informatie over het ontstaan van de herleidingstabel voor sportduikers in de Zeeuwse wateren. Met name informatie over welke persoon of instantie wanneer voor het eerst de tabel heeft gepubliceerd, wie de tabel beheert, of die weleens is herschreven en welke ervaringen gebruikt zijn om de tabel samen te stellen.

De herleidingstabel heeft als referentieplaats Stavenisse.

Comment

Ik denk dat ik wel duidelijk ben met mijn concrete vragen in mijn eerste posting.

Comment

Ik zal het antwoord van Wilij even herformuleren alsof dit een vriendelijk forum is:

He karel9,

Goede vraag. Het is echter allemaal niet zo eenvoudig als je denkt: er zijn namelijk verschillende herleidingstabellen (t.o.v Wemeldinge, Stavenisse, Zierikzee en dan ook nog stroomkentering of moment hoog-/laagwater). Er zijn maar weinig mensen die dit weten dus het is leuk dat je je erin verdiept.
        Zoek je naar de herkomst van een bepaalde tabel? en zo ja welke dan precies? Of ben je juist ge´nteresseerd in de verschillen die er zijn tussen de verschillende tabellen en hun oorsprong?

We helpen je graag, anders zouden we niet op dit forum zitten.

Mijn buddy zit zonder lucht. Snel...zoek een platform!!

Comment

De posting met het nuttige antwoord van Wilij is plotseling verdwenen. Kan de moderator de per abuis verwijderde reply terugzetten?

Comment

Originally posted by karel9 View Post
            De posting met het nuttige antwoord van Wilij is plotseling verdwenen. Kan de moderator de per abuis verwijderde reply terugzetten?
            Nee, we kunnen wel zien wie het bericht verwijderd heeft en we kunnen het bericht ook zelf zien. Helaas hebben we niet meer de mogelijkheid om een bericht terug te zetten.

Willij verwijderd zijn berichten bijna altijd na een bepaalde tijd als hij vind dat de vraagsteller antwoord heeft gekregen op zijn vraag. Enige mogelijkheid om die berichten te behouden voor DF is door ze te quoten.

ik verwacht daarom ook niet dat de reply per abuis is verwijderd.
            Keep your head cool, keep it under water! GDFD 11, juni 2018 info tzt op www.duukn.nl

Comment

Originally posted by Aquaduck View Post
              ik verwacht daarom ook niet dat de reply per abuis is verwijderd.
              goed gezien

Tussen zwart en wit zijn veel soorten grijs.

Comment

Working...
              X