duik vakantie sri lanka en maladiven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

duik vakantie sri lanka en maladiven

Goedemiddag,

ik ben jeroen en ben 28 jaar, ik ga eind dit jaar weer backpacken. ik sluit mijn reis af in sri lanka en maladiven
    in sri lanka wil k een paar mooie duiken maken maar dat is meer om t weer op te pakken aangezien ik meer een vakantie duiker ben. ik heb inmiddels 45 duiken gemaakt. nu is mijn vraag aan jullie wat te doen in de malediven op een resort gaan zitten met duikschoof een liveboard nemen???graag zou ik jullie mening hier over horen. en alle tips zijn natuurlijk ook welkom over sri lanka en de malediven

harteljk dank

jeroen

Hoi Jeroen,

Maldiven is minder geschikt om te backpacken, maar des te meer voor duiken natuurlijk... Van de Maldiven zelf nog geen ervaring met duiken, maar al wel aardig wat duikjes in Sri Lanka gemaakt. Op Sri Lanka is het erg belangrijk om te weten wanneer je gaat, omdat het seizoen bepaald of je aan de zuid(west) kust, of de oost kust kan duiken.
    Zelf heb ik mijn mooiste duiken ooit gemaakt aan de west kust. Er liggen erg mooie ( jonge) koopvaardij wrakken voor de west kust, die als recreatieve duiker zeer goed te beduiken zijn.

Maar belangrijk om te weten dus, in welk seizoen je gaat.

Een kleine promotie: Mijn vriendin, die ook duikt, werkt als Sri Lanka en Maldiven expert bij www.pangeatravel.nl. Die kunnen je ook zeker helpen . (Zij vertrekt volgende week weer voor inspecties ( en duiken) naar Sri Lanka)

Comment

Working...
    X