Steengoede service onderwaterhuis.nl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Steengoede service onderwaterhuis.nl

'Iets' besteld, komen we er 3 dagen voor de vakantie achter dat er wat mee is. Dit 'iets' kunnen wij terug sturen en krijgen gewon ons geld terug!

En zo hoort het

Re: Steengoede service onderwaterhuis.nl

Ehhh.. misschien wat meer uitleggen?

Want nu lees ik dat je iets besteld hebt "waar iets mee is", en dan lijkt het me niet meer dan normaal dat je het terug kunt sturen en je geld terug krijgt. Ik zie nog niet wat daar nou zo steengoed aan is?

Comment

Nou nee, wij hebben het anders mee gemaakt. Dat moest dan eerst weer terug naar de leverancier en die zou dan bekijken wat er mee zou gebeuren, maar geld terug ho maar.

Comment

@ DuikerGerard: Volgens de wetgeving mbt het consumentenrecht heeft owh zich, vermits binnen de garantieperiode, gewoon aan de wet gehouden. Dat anderen de wet negeren, tja. De wet zegt nl dat de leverancier verantwoordelijk is voor de afhandeling van de garantie om te voorkomen dat kastje en muur...
        Overigens deel ik je mening dat het een plezierige zaak is. Ik ben er al jaren klant...
        Het is wat hè?

Comment

Ik weet niet hoeveel dagen het was nadat je artikel besteld had, maar binnen 14 dagen zijn zij wettelijk verplicht je het geld terug te betalen.
          Mijn logboek

Comment

Dank voor jullie reactie's en inderdaad was ik een beetje huiverig voor de '2 weken regeling' want ik kreeg het artikel op 28-07-2014 binnen en pas 3 dagen voor vertrek ontdekten wij de 'fout'.

Vanmiddag telefonisch overleg en zonder gezeur krijgen wij na retour zending gewoon ons geld terug!

En daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!!

Of betaal ik ook 40 Euro meer, gewoon weer bestellen bij onderwaterhuis.nl

Comment

he Gerard helaas een andere ervaring met hen. heb het uiteindelijk rechtstreeks met de fabrikant geregeld. voor mij en no go.
              gr. Frank

Comment

Ook ik heb tegenovergestelde ervaring met ze. Pas na lang touwtrekken vervangende onderdeel. Maar voor jou fijn dat ze zich wel hebben gehouden aan de NL wet. Persoonlijk ken ik gelukkig ook veel bedrijven die dat ook doen en vind ik dit niet zo bijzonder in de huidige webshop tijdperk.
                ʇuǝq bǝʍ ǝظ sןɐ ןǝʍ ظıʍ uǝop ʇɐp
                ɟןǝzǝظ ɹǝʌo ʇǝıu ʇɐɐɹd

Comment

Ruim twee jaar geleden kocht ik er een huis voor mn camera. Van de zomer was er een defect. Ik kreeg zonder discussie een vervangend onderdeel gratis.
                  Het is wat hè?

Comment

"Ik weet niet hoeveel dagen het was nadat je artikel besteld had, maar binnen 14 dagen zijn zij wettelijk verplicht je het geld terug te betalen."

helaas is het volgens de wet niet het geval, koop=koop. laat niet weg dat er in sommige gevallen een niet goed geld terug of ruilen binnen x dagen wordt aangeboden. dit is een extra service.
                    Suck....Blow.....Suck......Blow.....

Comment

Originally posted by marcosporrij View Post
                      "Ik weet niet hoeveel dagen het was nadat je artikel besteld had, maar binnen 14 dagen zijn zij wettelijk verplicht je het geld terug te betalen."

helaas is het volgens de wet niet het geval, koop=koop. laat niet weg dat er in sommige gevallen een niet goed geld terug of ruilen binnen x dagen wordt aangeboden. dit is een extra service.
                      Dat is de wet 'kopen of afstand'. Als je iets online koopt heb je 14 dagen bedenktijd. De TS spreekt over 'besteld bij'. Als dat online is is het inderdaad je recht, maar als je in de winkel iets hebt besteld (bijvoorbeeld iets dat niet op voorraad is) gelden er alleen de normale garantieregels: de leverancier moet je spullen leveren die voldoen aan de verwachting, en bij problemen reparatie of vervangende goederen leveren.
                      Wat niet weet wat niet DIRt

Comment

Originally posted by marcosporrij View Post

Aangezien TS het heeft over onderwaterhuis.nl ga ik uit van een bestelling via een website. Dan is de wet koop op afstand van toepassing en kan je zonder opgaaf van rede de artikelen retourneren (Enkele uitzonderingen daargelaten).

Het is mij alleen nog niet duidelijk of TS wel of niet binnen 14 dagen heeft gereageerd. Daar buiten zou het idd netjes zijn van de aanbieder.
                        Mijn logboek

Comment

Ach, Gerard is tevreden over de service en wil dat hier delen. Daar gaat het om.
                          Nederlandstalig duikcentrum op Phuket
                          Duiken Similans

Comment

Het is mij alleen nog niet duidelijk of TS wel of niet binnen 14 dagen heeft gereageerd. Daar buiten zou het idd netjes zijn van de aanbieder.
                            Nee niet, want de 2 weken was inmiddels verstreken.

Comment

Working...
                            X