Hartjes in de Grevelingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hartjes in de Grevelingen

Afgelopen zondag een duik gemaakt aan de Kerkweg bij Den Osse, vanaf de steiger zijn we vrij ondiep de linker kant op gegaan. Daar kwamen we een groot, ik denk betonnen hart tegen met gaten erin, en allemaal losse dubbele harten met de naam Inge erop. Is dit om iemand te herdenken??
    Omdat het er wat rommelig bij lag hebben we het bij elkaar gelegd, ook lag er zo'n hart bij de steiger op de paal. Wie weet wat/waar het voor is?
    Last edited by Zeemotje; 12-10-12, 14:14.
    sigpic

Re: Hartjes in de Grevelingen

misschien gaat er iemand onderwater een aanzoek doen? hoop dat ze dan niet op het DF zit haha
    http://www.duikforum.nl/cmps_index.php?page=logboek

FOTO'S: http://www.flickr.com/photos/maxman2402/

Comment

Originally posted by Zeemotje View Post
      Afgelopen zondag een duik gemaakt aan de Kerkweg bij Den Osse, vanaf de steiger zijn we vrij ondiep de linker kant op gegaan. Daar kwamen we een groot, ik denk betonnen hart tegen met gaten erin, en allemaal losse dubbele harten met de naam Inge erop. Is dit om iemand te herdenken??
      Omdat het er wat rommelig bij lag hebben we het bij elkaar gelegd, ook lag er zo'n hart bij de steiger op de paal. Wie weet wat/waar het voor is?
      Herdenking

Comment

Ik heb ze een aantal weken geleden ook al zien liggen. Of het met herdenking te maken heeft weet ik niet. Er is niets bijzonders gebeurt bij de nieuwe kerkweg de laatste tijd zo ver ik weet/kan herinneren.

Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk

Comment

Inge was een fanatiek duikster tot dat zij afgelopen Maart te horen kreeg dat zij ernstig ziek was. 31 Mei is zij op 48 jarige leeftijd.overleden. De Kerkweg was n van haar favoriete stekken. Ze las alles wat er voorbij kwam op het forum onder de naam ENGI Ik heb heel vaak met haar gedoken soms 2 tot 3 maal in de week. Ook bij de Kerkweg. Ik denk dat haar zus en zwager die ook duiken de harten hebben neergelegd. Ze was ook heel actief bij de evacuatie van de kreeften bij de zeelandbrug. Daar is tot lang na het duikverbod s 'avonds als er niet gewerkt werd mee doorgegaan. Zij was ook de motor achter de activiteitencomissie van S.O.V. Scaldis. We missen haar ontzettend.

Comment

Zo dat is best heftig zeg. Ziekbed ook erg kort, nog niet de tijd om alles te verwerken, voorbereiden en afscheid te nemen.
            En pas 48jaar.
            Moet er niet aan denken.
            Veel sterkte aan haar familie en alle overige vrienden, bekenden van haar.
            Misschien een idee om zo'n gedenksteen onderwater aan de steiger te bevestigen als nagedachtenis?
            (Goed behandeld (lak uit de watersport) zal deze niet zo snel begroeien verwacht ik)
            Gr, Richard

Comment

Is inderdaad zeer heftig. Pff, 't leven is niet eerlijk h.

rmverbeeck, niet behandelen, maar mooi laten begroeien, vind dit mooier als onderwater-ereteken aan iemand. Het gedenkobject wordt dan n met de omgeving....
              Onderwaterzanger...

Comment

ik ontdekte de hartjes deze middag. Er zijn er blijkbaar verse bijgelegd op 13/7/13 me vele extra namen.

Comment

Originally posted by rvdniet View Post
                  https://plus.google.com/photos/11148...L75u-TQmKKMowE

Comment

Vanaf nu is dat dus Inge's reef!!
                    Sterkte aan familie en vrienden! Een hele mooie manier van gedenken!
                    Don't cry because it's over, smile because it happened.

Comment

Originally posted by Zeemotje View Post
                      Afgelopen zondag een duik gemaakt aan Kerkweg bij Den Osse, vanaf de steiger zijn we vrij ondiep de linker kant op gegaan. Daar kwamen we een groot, ik denk betonnen hart tegen met gaten erin, en allemaal losse dubbele harten met de naam Inge erop. Is dit om iemand te herdenken??Omdat het er wat rommelig bij lag hebben we het bij elkaar gelegd, ook lag er zo'n hart bij de steiger op de paal. Wie weet wat/waar het voor is?
                      Deze week de gedenksteen ook zien liggen, vroeg me al af wat het was.Mooi om hier te kunnen lezen wat het verhaal erachter is.Sterkte aan iedereen die inge heeft gekend.

Comment

Working...
                      X