rechter wil meer info castelijnseplas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: rechter wil meer info castelijnseplas

Originally posted by Otuzbir View Post
    Is geloof ik niet een kwestie van er onder uitkomen maar meer om, het de een wel gunnen en een ander niet en dat kan gewoon niet, gaat om een stukje rechtsgelijkheid .. kan niet zo zijn dat je toevallig lid bent van de verkeerde duikvereniging dat je er niet mag duiken.
    Die duikvereniging betaalt toch?
    Die BOA moet misschien eens flink op z'n lazer hebben omdat hij sommige mensen wel matst en sommige niet. Maar dat doet er in mijn ogen niks aan af dat de duiker in kwestie fout is.

Om wat voor een bedrag gaat het eigenlijk?

Comment

Originally posted by Luut de knuffelduiker View Post
      regels zijn regels leute, en tja moet je maar een stempel van de zeewolf ik je boekje hebben haha

maar je weet nndf is er mee bezig en zeewolf staat open voor veranderingen, want zij houden het niet tegen, maar zij duiken er door daarvoor te betalen aan de gemeente, dus wanneer er mensen gratis gaan duiken dan wil de zeewolf ook gratis duiken, heel normaal en zolang dat er niet door is, houden we dit soort spelletjes aan de waterkant

info uit eerste hand!!!!!
      Da's dan wel redelijk krom aangezien de plas in handen is van (ik meende) natuur monumenten oid (iig vergelijkbare organisatie)
      Berna's buddy for life

Comment

Originally posted by Marijn View Post
        Da's dan wel redelijk krom aangezien de plas in handen is van (ik meende) natuur monumenten oid (iig vergelijkbare organisatie)
        of ze betalen aan natuurmonumenten of zo maar info volgt leute!!!!

dus ga lekker duiken doe ik ook hehe maar ik weet dat het officieel niet mag
        NDFD Gluhweindrinkende KNUFFELDUIKER

Comment

de zeewolf wil wel veranderen wat moet de zeewolf veranderen dan?
          de plas is van stichting flevolandschap en de zeewolf maakt alleen maar gebruik van de plas
          leuk dat ze willen veranderen maar volgens mij hebben ze daar niets over te zeggen het zal van stichting flevolandschap moeten komen

even over de bekeuringen die daar zijn uitgedeeld het zijn er meer maar ook niet altijd er zijn duikers bij die juist geen bekeuring kregen???
          dit speeld al een tijdje zeg maar eind vorig jaar begin dit jaar

dit zegt ook meer over de boa dan over de overige gebruikers van de plas
          ik duik er ook gewoon door en heb ook geen probleem met de zeewolf

ik kan mij wel voorstellen dat de zeewolf zegt jah das lekker wij moeten betalen terwijl een andere duiker er gewoon instapt

maar ook dat maak je op andere duiklokatie's mee

het enige wat ik hoop is dat de rechter het inziet dat duiken daar geen probleem hoeft te zijn en dat het een signaal is voor stichting flevolandschap

om de plas vrij te geven al dan niet tegen betaling (wat mij logisch lijkt)
          ECHTE MANNEN ETEN GEEN HONING MAAR KAUWEN OP BIJEN

Comment

Originally posted by msr View Post
            de zeewolf wil wel veranderen wat moet de zeewolf veranderen dan?
            de plas is van stichting flevolandschap en de zeewolf maakt alleen maar gebruik van de plas
            leuk dat ze willen veranderen maar volgens mij hebben ze daar niets over te zeggen het zal van stichting flevolandschap moeten komen
            De Zeewolf heeft jaren geleden een overeenkomst gesloten (pacht volgens mij) met Staatsbosbeheer. Jaren later is het overgedragen aan stichting Flevolandschap en die overeenkomst is meegegaan. De Zeewolf wil de overeenkomst wel om laten zetten naar een overeenkomst tussen Flevolandschap en NNDF. Op die manier kan elke duiker die lid is van NNDF gebruik maken van de Casteleynsplas. Dit is namelijk ook al gebeurd met overeenkomst van hengelvereniging.

p.s. Ik heb niet alle info uit 1e hand maar corrigeer me maar.
            Riekelt Brands,
            Webmaster van o.a. DuikClub Urk

Comment

Originally posted by magneet View Post
              De Zeewolf heeft jaren geleden een overeenkomst gesloten (pacht volgens mij) met Staatsbosbeheer. Jaren later is het overgedragen aan stichting Flevolandschap en die overeenkomst is meegegaan. De Zeewolf wil de overeenkomst wel om laten zetten naar een overeenkomst tussen Flevolandschap en NNDF. Op die manier kan elke duiker die lid is van NNDF gebruik maken van de Casteleynsplas. Dit is namelijk ook al gebeurd met overeenkomst van hengelvereniging.

p.s. Ik heb niet alle info uit 1e hand maar corrigeer me maar.
              Dat zou een mooie ontwikkeling zijn.
              Berna's buddy for life

Comment

Wie weet waar in meer informatie kan vinden over de uitspraak van de rechter betrekking tot duiken in de Castelijnseplas?

Comment

Wie weet waar in meer informatie kan vinden over de uitspraak van de rechter betrekking tot duiken in de Castelijnseplas?

Comment

Working...
                  X