Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wensen en behoeften van een duiker

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wensen en behoeften van een duiker

Hallo,

Duikt u regelmatig? En maakt u hiervoor ook wel eens een overnachting?
    Vul dan onderstaande enquête in zodat er beter ingespeeld kan worden op uw wensen en behoeften.
    Voor mijn studie Vitaliteitsmanagement en Toerisme doe ik onderzoek naar de realisatie van een duikhotel in het Zeeuwse stadje Goes.
    Het doel van dit onderzoek is om inzicht te krijgen in de wensen en behoeften van duikers met betrekking tot een duikhotel.
    Helpt u mij met mijn onderzoek door deze enquête in te vullen? Het zal maximaal 5 minuten van uw tijd in beslag nemen.

Link naar de enquête:
    https://docs.google.com/forms/d/e/1F...rm?usp=sf_link

Alvast super bedankt voor het invullen!

Groetjes,
    Angèle Polderman

Waarom maak je nog een topic aan? Je hebt er ook eentje lopen met de titel "duikhotel". Het is niet de bedoeling dat DF op meerdere plaatsen gebruikt wordt voor dezelfde vraag, tenzij je een goede reden hebt. Anders verwijder ik een van deze draadjes, of ik hang er een slotje op.
    Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Ach het is gewoon spam, onder het motto van.
      Heb even zijn profiel opgezocht maar zoals ik al verwachtte totaal geen informatie.

Hg Jan
      Leven is Duiken "Duiken is mijn leven"

Comment

Hallo Jan,
        Niet helemaal Spam, zij heeft zoals Anne al aangeeft nog een identiek topic aangemaakt voor het zoveelste toeristische onderzoek (of ze dat zelf ook weet?????)
        Maar ik stoor me ook (net als jij) aan al die mensen die hun vragen op deze site gooien, zonder ook maar enige informatie over zichzelf te geven.
        Ik wil best graag weten "wat voor vlees ik in de kuip heb"

Comment

Als followup zou het ook leuk zijn als de uitkomst gedeelt wordt met de gemeenschap waar je om hulp vroeg...

Comment

Voor mij gewoon spam.
            Leven is Duiken "Duiken is mijn leven"

Comment

Originally posted by Jan Korf View Post
              Voor mij gewoon spam.
              Afwachten Jan of TS hier nog van zich laat horen.
              Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Beste mensen,

Ik probeer alleen maar het minimum aantal reacties wat ik nodig heb voor mijn onderzoek te halen.
                Excuses voor alle irritaties, dit was absoluut niet mijn bedoeling.
                Mocht er daadwerkelijk vraag zijn naar de resultaten van mijn onderzoek dan wil ik die ook zeker met jullie delen.

Nogmaals mijn excuses.

Mvg,

Angèle

Comment

Beste Angèle, sportief dat je in ieder geval reageert. Ja ik ben geïnteresseerd in de uitkomsten van jouw onderzoek. Ik ga er vanuit dat je dit voor je studie moet doen en niet voor een bepaalde opdrachtgever, evenzo we hebben je ook een paar tips gegeven over: "waar een duiker nog meer behoefte aan heeft", wat is daarmee gebeurd?
                  In de horeca betekent "hospitality" o.a. ook dat je je stakeholders serieus neemt. Hier ligt je kans, kun je waarschijnlijk ook voor je werkstuk gebruiken.

Comment

Originally posted by mcgoos View Post
                    Beste Angèle, sportief dat je in ieder geval reageert. Ja ik ben geïnteresseerd in de uitkomsten van jouw onderzoek. Ik ga er vanuit dat je dit voor je studie moet doen en niet voor een bepaalde opdrachtgever, evenzo we hebben je ook een paar tips gegeven over: "waar een duiker nog meer behoefte aan heeft", wat is daarmee gebeurd?
                    In de horeca betekent "hospitality" o.a. ook dat je je stakeholders serieus neemt. Hier ligt je kans, kun je waarschijnlijk ook voor je werkstuk gebruiken.
                    Bedankt voor uw reactie! Dit neem ik zeker mee in mijn onderzoek wat ik inderdaad doe voor school.
                    Zodra mijn onderzoek klaar is zal ik het met jullie delen. Dit zal rond mei zijn.

Comment

Working...
                    X