Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trim vest als jas dragen in het vliegtuig

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Trim vest als jas dragen in het vliegtuig

hallo
    we vliegen binnenkort met klm naar Tahiti
    en mogen maar 23 kg meenemen.
    nu heb ik bedacht om gewicht te besparen door het trimvest als jas te dragen.
    heeft iemand dat weleens geprobeerd ?

vinnen aan in het vliegtuig en automaten als ketting om je nek! Scheelt ook weer gewicht...
    Droog, maar niet achter de oren.

Comment

SERIEUS????? En jij denkt daarmee door de douane te komen HAHAHAHA
      Als je een vakantie naar Tahiti kunt betalen en je bent niet in staat om binnen de 23 kg te blijven dan boek je toch gewoon extra duikbagage bij, wat scheelt dat nou op de totaalprijs?
      Groetjes en duik ze,
      JosB

Comment

Als ik zo op vakantie moest dan bleef ik liever thuis belachelijk , ja het gaat echt goed in Nederland.
        Leven is Duiken "Duiken is mijn leven"

Comment

Laat ik maar nog enigzins vriendelijker bekennen dat mijn gedachten overeen komen met bovenstaande reacties. Om nog maar even een serieuze reactie er tegenaan te gooien:

een trimvest (ga even uit van bcd-type) heeft op de rug die stevige ronde band waar je je fles in klemt. Tahiti is een hele lange vliegduur. Dat gaat echt heel oncomfortabel worden als je geen moment lekker in je stoel kan drukken om je rug te ontlasten.
          Sabaai dii
          http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Tuurlijk niet! die prop je lekker asociaal direct in het bovenvak, zodat iemand anders zijn normale handbagage niet meer kwijt kan.
            Kom op zeg, Tahiti budget, maar te beroerd om overgewicht te betalen? Ga lekker daar huren of blijf thuis en boek je volgende vakantie bij Ryan Air...
            Droog, maar niet achter de oren.

Comment

Originally posted by Idekoets View Post
              hallo
              Ik heb wel eens twee reels als oorbellen gebruikt, dat vond de douane echt prima

Frogkick.nl - De Online Gids voor DIR Duiken

Comment

Psst; je zou ook kunnen overwegen om, bij geintegreerde loodpockets, het lood te verwijderen ...
                Sabaai dii
                http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Of je loodgordel met lood en al als halsketting om te doen.

Comment

Originally posted by der-manta-meister View Post
                    Of je loodgordel met lood en al als halsketting om te doen.
                    Die gebruik ik altijd altijd als hoofddeksel, je moet er alleen wel voor zorgen dat je dit als geloof bestempelt en je dus met loodgordel om je hoofd in de paspoort staat, anders telt het niet... kleine moeite, groot plezier
                    Frogkick.nl - De Online Gids voor DIR Duiken

Comment

Dat is zijn 1e post en waarschijnlijk ook zijn laatste.
                      Tussen zwart en wit zijn veel soorten grijs.

Comment

Nu ben ik benieuwd naar jouw pasfoto anton.

Comment

Gewoon doen, en zeggen dat het een body warmer is.

Als de steward of stewards de noodprocedure voordoet, dan hoef jij alvast niets meer te doen...

Comment

Ik vind het een goed idee......Zou het jacket dan ook gelijk vol pompen met Helium...loopt lekker licht en heb je tevens een zacht kussen in je rug. ha ha ha. Even zonder gekheid...daar ga je nooit mee in het vliegtuig komen. Bespaar je een hoop gedoe en discussies bij Douane en boek gewoon een paar extra kilo's ruimbagage bij. Maar neem aan dat het geen serieuze vraag was toch ?

Comment

Originally posted by Idekoets View Post
                              hallo
                              Ik zou gewoon een extra duikkoffer erbij boeken.

Als tip zou je natuurlijk ook opblaasbaarlood meenemen kunnen nemen.
                              Voor je in het toestel stapt de lucht er even uitlaten en dat scheelt natuurlijk ook weer in gewicht.
                              ------------------------------------------------------------------
                              http://www.duikerslog.nl/public/inde...uid=jhkreijkes

Comment

Working...
                              X