Duikpak dames grotere maten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Duikpak dames grotere maten

Hallo allemaal,

Ik ben hard opzoek naar een dames duikpak in confectiemaat 48-50. Een shorty heb ik na lang zoeken wel kunnen vinden, dat is een Maris unisex.
    Mannenpakken zijn er in zat grote maten, maar dames is heeeeeel ver te zoeken. Is er iemand die me de juiste kant op kan sturen?
    Zijn er hier dames die eventueel een mannenpak hebben laten vermaken naar een damespak? Mogelijk dat dat een optie is.

Mocht iemand me kunnen helpen, ik hoor het graag!!

Hallo,
    Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik kan je misschien wel op weg helpen.
    Op facebook is er een engelstalige groep (Girls that Scuba), waar deze vraag al meerdere keren is gesteld.
    Als je de zoekfunctie gebruikt met de term 'plus size' vind je heel wat posts met nuttige info!
    Hopelijk heb je hier iets aan en veel duikplezier!
    Girls that Scuba heeft 24.332 leden. This is a group for all scuba-loving girls to share their tips and stories as well as ask for help and advice on...

Comment

Ik wens je veel succes met je zoektocht!
      Last edited by Lore; 10-07-18, 20:47.

Comment

Thanks! Helaas veel merken in USA die hier niet te krijgen zijn :(

Comment

Hai, ik weet dat ze van het merk Bare grote maten natpakken hebben en + maten. Bij de + maten is rekening gehouden met dames die wat meer volume bij de heupen hebben ze zijn iets breder in omtrek.. Misschien is dat het proberen waard om daar een naar te kijken. Verschillende duikshops verkopen Bare. Of neem een contact op met Amilco Sports; http://www.amilcosports.nl/blockcont...name=frontpage hun zijn de distributeur voor dit merk in Nederland.
          https://www.duik-webshop.nl/maattabellen#bare

Het is nog steeds het handigst om toch te passen in de winkel zeker met een speciale maat. Vooraf bellen naar de duikshop of ze grotere maten hebben is te adviezeren. Omdat je dan niet voor niets naar de duikshop rijd dat net de maat er niet is.
          Ik heb een duikkennis die inderdaad een mannennatpak draagt in de zomer. Ze heeft veel borstvolume en smalle heupen. Bij mannenpakken is het lijf langer om die extra ruimte voor het borstvolume op te vangen. Mannenpakken zijn over het algemeen smaller in snit.
          Addicted to Diving!!!

Comment

Nou, gisteren heb ik behoorlijk wat pakken gepast. Was behoorlijk intensief .
            Ik ben inderdaad uitgekomen bij een Bare, mannenmaat. Deze zit op zich best prima. Alleen de mouwen moeten wat ingekort worden.

Comment

Gewoon omslaan en vastlijmen. Heb ik gedaan met een tropenpak wat iets te lange mouwen had. Als je het naar binnen doet wordt het bij de pols lekker strak. Wat dunne tape op de naad voor makkelijker aantrekken en klaar is tie.
              gr. Frank

Comment

Working...
              X