Duikspullen vliegreis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mr. Krabs Eens dat het wat OT is. Ik geef je gelijk. Ik zit altijd keurig binnen alle limieten. Vlieg veel voor het werk, vaak ene dag heen, andere dag terug en prop dan alles in een rolkoffertje dat aan de laagste limieten voldoet. Moet je nog zorgen dat vooraan staat, anders willen ze hem alsnog laten inleveren. Niet dus. Er zit dure elektronica in en papier dat ik bij me moet houden. Moet je toch nog regelmatig boos spelen. KLM in Berlijn is wat dat betreft echt een ramp.
    ========================
    www.reisfamilie.nl

Comment

Originally posted by hevo View Post
      Ik prop alles altijd in een grote scubapro duiktas/koffer op wielen. .
      Dat is inderdaad het makkelijkste, mijn duiktas biedt voldoende ruimte voor de complete uitrusting en evt. nog kleding. Ik heb met deze tas maar één keer gevlogen omdat deze uitrusting permanent in Egypte bevindt. dat is het voordeel van een Egyptische schoonfamilie. Ik heb daar zelfs mijn eigen duiklood, mooie geplastificeerde blokken met loodstoppers. Daar maak je wel de blitz mee i.v.m met de afgekloven stukken metaal die ze daar gebruiken :-) . Over een paar weken ga ik met de bus naar Marsa Alam met deze tas (zonder lood...).

Comment

Working...
      X