Announcement

Collapse
No announcement yet.

Duikpak drogen/ophangen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Duikpak drogen/ophangen

Ik ben hier even aangemeld in de hoop een goede tip van jullie te krijgen. Wij zijn een vakantiehuisje aan het opknappen in een gebied waar veel gedoken wordt in Zeeland. Nu willen we buiten iets maken waar duikpakken te drogen kunnen hangen, waterslang is al gemaakt. Maar ik heb geen idee wat we precies moeten maken. Ik hoop dat jullie een goed idee voor ons hebben!

Er zijn verschillende mogelijkheden,maar welke het handigste is is afhankelijk van de locatie waar je ze wil hangen. Zo kun je steigerpijp horizontaal of verticaal aan een muur hangen.
    Of je gebruikt (grote) haken in een balk/plafond
    EST. SCUBA 1991* *Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.

Bosschenaren zie je overal

Comment

In ons vakantiehuisje gebruikte ik de schommel buiten voor het afspoelen.
      binnen had ik een ruimte betegeld en een stang en kapstokken gehangen om de pakken op te hangen en aan de kapstok de handschoenen schoentjes ed.
      was de ketel annex wasruimte. Raam open verwarming ietsjes aan en klaar.
      zorg er wel voor dat het buiten veilig hangt tegen diefstal.

gr Frank
      gr. Frank

Comment

Ik gebruik een lange houten steel die doorheen beide mouwen van het pak gaat. Halverwege plaats ik een touwtje in een lus om de steel en aan dit touw zit een kapstokhaak vast. De kapstokhaak gaat aan een rek. Zo hangt mijn pak te drogen met de schoenen op de grond en lichtjes doorhangend. De rits van het pak staat zo goed als helemaal open om te verluchten.
        Link naar mijn fotoblog

Commentaar (+ of -) of tips ivm mijn foto's, ik hoor het graag.
        Het leven is één groot leermoment

Comment

Ik heb 'vroeger' wel van die compacte rekken gemaakt voor aan de muur geheel van RVS waar je hele uitrusting aan kon hangen . Ideaal voor zo'n vakantie huisje. Heb er helaas geen foto meer van ,maar een copie van dat rek is later ook verkocht door duikwinkels. ( Die waren van verzinkt ijzer. ) . Even zoeken op internet .

Comment

deze Hevo? In de sectie "knutsel en hobbywerken" is nog wel eea te vinden op DF.

Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Kledingrek is handig. Net zoals op markten etc. In allelei maten verkrijgbaar en heel sterk en stabiel. Zijn ook heel makkelijk uit elkaar te halen en compact op te bergen.

Comment

Originally posted by Aquaduck View Post
                deze Hevo? In de sectie "knutsel en hobbywerken" is nog wel eea te vinden op DF.
                Ja...Bedankt. Dat is één van de modellen die ik o.a gemaakt heb.

Comment

Working...
                X