Vind antwoorden, stel vragen en maak contact met onze leden over de hele wereld.

• Olympus tough TG-2 of TG-830?

Posted by Anoniem on 30 september 2013 om 22:00

Olympus tough TG-2 of TG-830?
    Beste forumleden, ik ben op zoek naar een nieuwe onderwatercamera nu mijn Sony cybershot W7 na zo’n vijf jaar nagenoeg overleden is. Ik twijfel tussen de Olympus tough TG-2 (€ 609) en de TG-830 (€ 509) , incl onderwaterhuis. Heeft iemand ervaring met deze camera’s? Waarom Olympus? Geen idee, lijkt me een goede camera. Ik sta voor goede adviezen open, alvast ontzettend bedankt!!

delpit reageerde 10 jaar, 2 maanden geleden 3 Leden · 3 Reacties
  • 3 Reacties
  • eaglez_mr2

Deelnemer
    1 oktober 2013 om 00:31

Re: Olympus tough TG-2 of TG-830?

Voor dat geld zou ik eerder een Canon G15 met canon onderwaterhuis pakken, goeie 600 euro. Of als je budget nog wat hoger kan een Olympus Pen serie. Kun je ook als je verder wilt met fotograferen een stuk meer mee. (handmatig alles in te stellen etc.)

• koksie

Deelnemer
    1 oktober 2013 om 18:33

Olympus Pen E-PM1 incl huis en zoomgear voor 500$ (excl shipping):Housings :: Mirrorless Housings :: Olympus Housings :: Olympus E-PM1 Camera + Housing + Gear Bundle –

Beste deal op de markt op dit moment.

• delpit

Deelnemer
    1 oktober 2013 om 18:42

Wanneer je iets zoekt waarmee je op simpele manier fantastische macro-opnamen kunt maken dan is die TG-2 best een aardige keuze hoor. Een vriendin van mij heeft er één en daar komen ‘op de automaat’ alleszins goede foto’s uit.

Wil je zelf meer invloed uitoefenen en b.v. in RAW kunnen fotograferen, zie de overige reacties.

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu