Vind antwoorden, stel vragen en maak contact met onze leden over de hele wereld.

Homepage Forum DuikForum Lounge Lounge Meer dan 100 berichten !!

• Meer dan 100 berichten !!

Posted by mike on 10 augustus 2004 om 23:17

Meer dan 100 berichten !!
    Hee, we zitten al weer over de 100 berichten heen, dat gaat goed. :teeth:

mike reageerde 18 jaar, 7 maanden geleden 4 Leden · 6 Reacties
  • 6 Reacties
  • hanss

Deelnemer
    10 augustus 2004 om 23:20

Graag gedaan :teeth:
    Nu op naar de 1e 100 deelnemers…

• nostar

Deelnemer
    16 augustus 2004 om 12:49

HansS:
    Graag gedaan :teeth:
    Nu op naar de 1e 100 deelnemers…

Ik doe mijn best om anderen er op te wijzen… Ooit was deze URL van mij, maar nooit de tijd gevonden er wat mee te doen, dus maar van de hand gedaan 🙁 Ben heel content met wat Mike (en de anderen?) er mee hebben gedaan. Helemaal top :thumbs_up
    Dat het maar een groot succes mag worden!

• mike

Deelnemer
    16 augustus 2004 om 13:52

Ik zat nog te twijfelen welke forum software ik zou gaan gebruiken, ik heb toch maar gekozen voor vBulletin. Ik vind de lay-out wel netjes, en je kan hiermee heel veel instellen.

Nu alleen nog iemand die een mooie strakke duik skin maakt 😉

• dijkhuizen

Deelnemer
    16 augustus 2004 om 19:08

forum

zit zelf vaak op het holland hoogbouw forum en daar werken ze ook met vbulletin maar dan in het engels :angry:
    zal deze site aan iedereen aanraden binnen onze vereniging http://www.baracuda.info

• nostar

Deelnemer
    17 augustus 2004 om 16:57

Mike:
    Nu alleen nog iemand die een mooie strakke duik skin maakt 😉

Ik beloof niks, maar als ik het een tijdje wat rustiger heb, zal ik eens kijken…

• mike

Deelnemer
    19 augustus 2004 om 11:33

Het onderwerp heeft als titel “meer dan 100 berichten” we wijken nu wel heel vaal af van het onderwerp. Ik sluit dit onderwerp , wanneer je over bepaalde onderwerpen verder wil discussiëren kan je daarvoor een onderwerp aankaken. Zo houden we het een beetje overzichtelijk.

PS: Ik zal de onderwerpen die gaan over het duiken in Nederland even verplaatsen naar een nieuw onderwerp.

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu