Vind antwoorden, stel vragen en maak contact met onze leden over de hele wereld.

• VincentRoke

Deelnemer
    25 november 2012 om 15:58

Re: Intova IC600

Met welke camera heb je de foto’s op La Palma gemaakt?

• blikopener

Deelnemer
    26 december 2012 om 17:33

Dag Vincent,

Uiteraard met de Inova IC600. Maar ik ben zo langzamerhand op zoek naar een andere camera. Trouwens onder de Impression2 heb gemaakt met de FinePix camera.

Groet,

Bo

• blokland

Deelnemer
    28 december 2012 om 15:59

Hoi Bo,

[I]”” Uiteraard met de Inova IC600. Maar ik ben zo langzamerhand op zoek naar een andere camera. Trouwens onder de Impression2 heb gemaakt met de FinePix camera. “”
    [/I]
    Mijn berichtje gaat niet zozeer over de Intova camera maar meer over je FinePix.

Waarom heb je geen OW huis voor je FinePix aangeschaft? Ik ben een onderwater toerist die er ook geen kapitalen voor over heeft om van die proffesionele foto’s te maken, meer alleen maar wat leuke snapshots nemen van de mooie dingen die ik zie.

Zojuist op mijn profielpagina een album gezet “2013 – kalender foto’s” allemaal genomen met de FinePix waar ik vorig jaar voor héél weing een Intova flitser bij heb gekocht. Sommige mét en sommige zonder flitser. Ik ben niet van plan om er meer aan uit te geven, vind het wel best zo.

Op mijn verlanglijstje staat al een tijd een Go-Pro Hero ,maar dat zal voorlopg wel zo blijven ben ik bang.

Groeten, en iedereen alvast een mooi 2013 gewenst

Daan

• blikopener

Deelnemer
    29 december 2012 om 12:02

Hallo Daan,

De FinePix S5600 heb ruim 5 jaar geleden gekocht. Ik heb toen ook naar een onderwaterhuis gezocht, maar ik heb er niets kunnen vinden. Het jaar daarop heb een Intova gekocht.

Groet,

Bo

• rene59

Deelnemer
    18 mei 2013 om 17:09

Ik heb ook zo’n ic 600 gehad en was daar altijd zeer tevreden over ik heb ondertussen een ic 14 werkelijk super voor weinig geld.

Page 8 of 8
Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu