Homepage › Forum › Onderwater Fotografie & Video › Fotografie Algemeen › Digitale Fotografie en Bewerking › Intova IC600
-
Intova IC600
Posted by bertv on 28 februari 2007 om 09:47Intova IC600
Het kan je bijna niet ontgaan zijn dat er een onderwatercamera met huis te koop is voor nog geen € 300. De Intova IC600. Maar heeft er ook al iemand ervaring met deze camera? Is dit de goede, betaalbare waar ik op heb gewacht? Ben nieuwsgierig naar foto’s die met deze camera zijn gemaakt. En aan de andere kant ook naar de reden waarom jij deze camera juist niet hebt gekocht.rene59 reageerde 10 jaar, 6 maanden geleden 35 Leden · 110 Reacties -
110 Reacties
-
Re: Intova IC600
he Bert,
ik sluit me helemaal bij je aan. Ik hoef ook geen prijzen met mijn foto’s te winnen, maar wil wel een redelijke foto mee naar huis nemen om niet duikers ook van het onderwaterleven mee te laten genieten.
Ik heb nog een potje gevonden met ongeveer € 300. Dus hij ligt binnen mijn bereik. Maar graag, net als jij eerst wat advies -
gaat langzaam;-(
had hier een berg reacties op verwacht
-
ey bertv
ik denk er over hem te gaan kopen vind het een mooi dingetje en je kan er diep genoeg mee :p
ook de prijs valt niet tegen .
ik heb van advies gevraagd aan edgar en die zij dat het een goed dingetje is.
voor de rest weet ik dat cees hem verkoopt dus als je meer wil wete zal ik naar hem toe gaan -
eerst effe kijken of ze hem hier ook in de buurt verkopen
-
Volgens mij wordt deze camera intussen bijna overal verkocht. Er zal toch al wel iemand zijn die ervaring heeft? Wil graag oordeel van gebruikers horen en zien. Heb ik meer aan dan aan verkooppraatjes.
-
bertv;286769:
Het kan je bijna niet ontgaan zijn dat er een onderwatercamera met huis te koop is voor nog geen € 300.Hoezo? Hij staat niet eens op digideep :zip:
Witbalans is niet handmatig in te stellen ( Witbalans: Auto, Zon, Schaduw, Fluoriserend, Tungsten ). Ik zou hem niet kopen. Verder kan ik er weinig objectieve/complete informatie over vinden.
-
Bart;288568:
Hoezo? Hij staat niet eens op digideep :zip:
.Wel op DigiFish – Ikelite TTL onderwaterhuis voor Nikon D40
Maar om ff te reageren zonder verkoop praatje. Er zijn zeker betere cameratjes te koop, maar ik ben ze voor deze prijs nog niet tegen gekomen. Wij hebben er inmiddels zo’n 15 stuks van verkocht en tot nu toe alleen maar positieve reactie’s. Vrijdag as geef ik een fotografie cursus les in het zwembad en 3 cusisten gebruiken deze camera. Ik ga hem zeker zelf ook even proberen dus zaterdag de resultaten.
-
Oké Cees, succes vrijdag. Ik ben benieuwd naar je ervaringen! Maar is er ook al iemand die deze camera in buitenwater heeft geprobeerd????
-
rbselecta;287931:
Ik heb van advies gevraagd aan edgar en die zij dat het een goed dingetje is.Gegroet rbselecta,
Tja voor de gevraagde prijs zeker! Uiteraard zijn er (veel) betere camera’s. Maar zeker niet voor die prijs. En voor een beginnende duiker als jij denk ik dat dit wel “gepast” is. Laat ons hier op DF weten wat je ervaringen zijn oké? Ik ben zelf stiekem namelijk ook wel benieuwd.
Gr Edgar
-
Hierbij een paar foto’s van de test die ik vrijdag met de camera gedaan heb in het zwembad.
-
ey cees
mooi foto’s .
moet me vader nog overhale dat hij het goed vind .
me ma vind het al wel goed , dus dan vindt hij het meestal ook wel goed je hoort wel 😉 -
Gegroet allen,
Ik had net onze Fransdm aan de telefoon. Hij heeft nu ook deze camera gekocht en gaat hier morgen mee duiken en fotograferen. En hij komt maandagmiddag bij me langs om de resultaten te laten zien. Dit omdat hij ivm computerproblemen zelf niet meer online op DF kan komen. Ik zal een paar van zijn eerste onderwater kiekjes met deze camera hier later dan ook voor hem uploaden.
Ik kan jullie hier later dus meer over vertellen en laten zien. :thumbs_up
Gr Edgar
-
In het zwembad doet ie het goed! Blijf benieuwd naar de buitenfoto’s van Frans. Zal maandag zeker even kijken. En morgen natuurlijk zelf duiken! (nu nog zonder camera)