Vind antwoorden, stel vragen en maak contact met onze leden over de hele wereld.

Homepage Forum Informatie, regels en mededelingen Algemeen Ik wens jullie fijne feestdagen en goed 2022!

• Ik wens jullie fijne feestdagen en goed 2022!

Posted by kieftenbeld on 24 december 2021 om 13:01

Ik wens jullie fijne feestdagen en goed 2022!
    [INDENT]
    Beste leden,

Nu het eerste jaar voor mij als beheerder van DuikForum bijna voorbij is, kan ik tevreden terugkijken op 2021. Zo zijn er verschillende duiken georganiseerd, is de website wat aangepast en is er een webshop gelanceerd.

Met deze mooie ontwikkelingen én met wat er nog meer op komst is, kijk ik nu al met plezier vooruit naar 2022! Wat heel belangrijk is geweest voor onze community in 2021 is jouw bijdrage. Een online community bestaat namelijk uit vele verschillende leden waarbij iedereen zijn eigen steentje bijdraagt. Of je nu enkel de website bezocht om wat te lezen, wat op te zoeken, wat te posten of dat je actief een duikweekend organiseerde, vragen beantwoordde of het archief met ruim 20 jaar duikgeschiedenis in dook… Het maakt de website bruisend en actief! En dat is niet alleen online, maar gelukkig ook steeds vaker offline! We doen het uiteindelijk met en voor elkaar. Daarom wil ik je bedanken voor jouw bijdragen aan DuikForum in 2021.

Wij hebben in 2021 ook weer de draad opgepakt om vaker samen te gaan duiken. Dit doen wij onder de noemer DuikForumDuiken. Wij hebben naast de jaarlijkse GDFD (Gezellige DuikForum Dagen) ook een aantal bootduiken gemaakt in Vinkeveen en er is een nachtduik georganiseerd. Op 30 december zouden wij nog een keer samen gaan duiken tijdens de Laatse DuikForumDuik 2021 maar helaas moesten wij dit annuleren vanwege de covid-19 maatregelen. Maar we gaan zeker verder met het organiseren van de DuikForum Duiken in 2022.

Wat staat er in 2022 op ons te wachten?

DuikForum Website
    Het forum komt op een nieuwe website. Dit geeft een grote verandering in de lay-out van de website. Dat zal voor iedereen even wennen zijn maar alle berichten die zijn gemaakt, blijven bestaan en worden overgezet. Er komen ook veel nieuwe functies op de website. De website is veel beter responsieve. Dit houdt in dat de website goed leesbaar is op telefoon, tablet en pc. Het maakt dan niet meer uit hoe groot je scherm is, DuikForum is altijd goed leesbaar. Ook wordt het mogelijk om online buddy’s (vrienden) te worden, kan je privé-berichten sturen naar één of meerdere leden en komt er een tijdlijn om berichten met elkaar te delen. De verwachting is dat de nieuwe website in januari online komt.

DuikForum Webshop
    Afgelopen periode is er een webshop toegevoegd aan de website. Uiteraard verkopen wij alleen duikmateriaal in de shop. Momenteel bestaat het assortiment uit Cressi producten. Begin volgend jaar breiden wij dit uit met een compleet pakket duiklampen van Anchor Dive Lights. Alle producten worden uit voorraad geleverd en je bestelt het vanuit je persoonlijke account. In je persoonlijke account kan je ook de status volgen en orders uit het verleden bekijken. Tevens kan je via jouw persoonlijke account heel eenvoudig contact met ons opnemen.
    [/INDENT]
    [INDENT]De webshop is er voor iedereen. De webshop is er namelijk niet alleen voor duikers die naar duikmateriaal op zoek zijn of om duikmateriaal te kopen, maar het is er ook voor degenen die zelf wat willen verkopen. Want als jij zelf een duikwinkel hebt en duikmateriaal verkoopt, kun je bij DuikForum terecht. Je kan dan verkoper bij DuikForum worden zodat jij de leden kan laten profiteren van jouw producten. Als je dit wat lijkt neem dan contact op met mij.

DuikForum App
    Begin 2022 gaan wij starten met het ontwikkelen van de nieuwe DuikForum App. Dit wordt echt de next big thing. De app krijgt een volledige integratie met de website. Het maakt straks dus niet meer uit of je DuikForum thuis bezoekt via een PC, of op zee met een tablet of telefoon. DuikForum is altijd goed te lezen zowel online als offline.
    De DuikForum App vraagt wel een grote investering. Om gezamenlijk de kosten te kunnen dragen, komt er een premium en free versie van de app. In beide gevallen kan je alle functies van de app gebruiken. De premium versie van de app wordt reclamevrij. Betaal je liever niet, dan is er af en toe reclame in de app te zien.

Wil jij meer weten over de ontwikkeling van de DuikForum-app en blijf je graag op de hoogte? Meld je dan hier aan!

DuikForum Duiken
    Ook in 2022 willen we vaker met elkaar gaan duiken want uiteindelijk is duiken wat ons bindt. Wat in ieder geval gepland staat voor 2022 zijn de GDFD2022 en de St. Florius duik. Beiden georganiseerd door Willem Tel. Één of meerdere dagen duiken in Zeeland, bootduiken in Vinkeveen en duiken in Todi.

Dit zijn allemaal duiken in Nederland of België. Omdat het ook tof is om in het buitenland te duiken, gaan wij in het najaar een DuikForum Duikreis organiseren. Waar wij naartoe gaan is nog onduidelijk maar het gaat in elk geval een gave duikreis worden. Wij houden je op de hoogte over de DuikForumDuiken via de website. Wil jij een e-mail ontvangen wanneer er nieuws is omtrent DuikForumDuiken? Stuur mij dan een e-mail.

Lijkt het je leuk om wat te organiseren voor andere leden van DuikForum? Stuur mij dan een e-mail of berichtje.

Als laatste wil ik je fijne feestdagen toewensen en een goed 2022. Hopelijk kunnen wij het covid-virus achter ons laten en samen genieten van onze hobby duiken.

Met vriendelijke groeten,

Remco Kieftenbeld
    [/INDENT]

kieftenbeld reageerde 1 jaar, 11 maanden geleden 0 Lid · 0 Reacties
  • 0 Reacties

Sorry, there were no replies found.

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu