Vind antwoorden, stel vragen en maak contact met onze leden over de hele wereld.

• Gdfd 2021

Posted by willemtel on 28 september 2020 om 20:41

Gdfd 2021
    ook in het nieuwe jaar zalen weer een GDFD zijn ,en wel op 25/26/27 juni

helaas door alle Corona perikelen weten we nog niet hoe dit er uit kan /mag gaan zien
    dat betekend ,dat we in het mooiste geval op het laatste moment pas accomodatie kunnen gaan boeken om teleurstellingen te voorkomen
    het kan ook betekenen dat we niets meer beschikbaar kunnen vinden en er losse duiken gemaakt kunnen worden
    jullie horen tzt van ons hoe het alternatieve programma eruit gaat zien mochten we daar toe over moeten gaan

de data kan je al wel noteren in de agenda,die staat vast
    voor iedereen die het nog niet weet GDFD staat voor gezellige Duik forum dagen 🤪
    al voor het 13e jaar

fryslan76 reageerde 2 jaar, 11 maanden geleden 10 Leden · 38 Reacties
  • 38 Reacties
  • aquaduck

Moderator
    28 september 2020 om 20:43

Succes Willem. Wie zitten er nog meer in de organisatie?

• willemtel

Deelnemer
    29 september 2020 om 21:26

Anne-Jan en Heidi

• aquaduck

Moderator
    29 september 2020 om 21:47

willem tel;n1862684:
    Anne-Jan en Heidi

Fijn, gdfd-ers van het eerste uur.👍

• eaglez_mr2

Deelnemer
    29 september 2020 om 21:53

Leuk Willem, misschien haak ik tzt wel aan😁

• willemtel

Deelnemer
    29 september 2020 om 22:03

Leuk als je e bij bent

• JanOutshoorn

Deelnemer
    30 september 2020 om 09:46

Nog steeds een goed initiatief. Zoals elk jaar verkies ik de TT in Assen boven dit, maar mocht eea niet doorgaan daar zien we wel weer.

• aquaduck

Moderator
    30 september 2020 om 14:50

JanOutshoorn;n1862692:
    Nog steeds een goed initiatief. Zoals elk jaar verkies ik de TT in Assen boven dit, maar mocht eea niet doorgaan daar zien we wel weer.

Toch een keer je prio’s verleggen Jan. 😉

• JanOutshoorn

Deelnemer
    1 oktober 2020 om 14:00

Haha, leuk geprobeerd… maar duiken kan in principe elke dag. Duikreisjes met een groepje doen we ook wel een paar keer per jaar. De TT is echt maar 1 weekend…. Hoe lang we dat blijven doen weet ik ook niet, maar nu is het gewoon nog steeds fantastisch.

• aquaduck

Moderator
    1 oktober 2020 om 17:47

TT is in principe elk jaar, GDFD is elke keer maar weer afwachten of er iemand is die bereid is om de organisatie er van op zich te nemen. Maar zonder dollen, ik snap dat wanneer je fan ben van motorraces en de hele entourage er omheen dat je daar je prio legt. 👍

• kieftenbeld

Beheerder
    1 oktober 2020 om 20:52

Ik vind GDFD een geweldig initiatief en daarom heb ik ook mijn hulp aangeboden aan Willem en zijn mede organisatoren.
    Om het probleem van JanOutshoorn op te lossen stel ik voor om GDFND 2021 te organiseren op 10-01-2020. Voor wie het nog niet weet wat GDFND betekend.
    Dat staat voor Gezellige DuikForum NiewjaarsDuik en dit valt nooit te gelijk met de TT. Dus JanOutshoorn ben je erbij?

• aquaduck

Moderator
    1 oktober 2020 om 22:58

Ik weet niet waar je hulp uit bestaat Remco, maar super initiatief. Toen ik de eerste versie van de GDFD organiseerde had ik een duikwinkel Uit Veenendaal die ons sponsorde en aantal duikflessen te leen mee gaf. Is vast nog wel een en ander van te vinden in de vele GDFD draadjes.

een nieuwjaarsduik was er ook altijd wel, evenals de snert duiken de de GODD.

• Panther1880

Deelnemer
    2 oktober 2020 om 09:19

Die afkortingen lijken allemaal wel akelig veel op elkaar hoor 😋 Gezien de toevoeging van specifiek de eerste G…. Houdt dat dan ook in dat er ODxx dagen zijn? 🤭 Iedereen verplicht eerst echtelijk ruzies hebben, géén goedmaaksex en daarna naar de duikstek.

• willemtel

Deelnemer
    2 oktober 2020 om 09:33

Privé oorlogen bemoeien we ons niet mee🤗

• willemtel

Deelnemer
    2 oktober 2020 om 09:35

kieftenbeld;n1862707:
    Ik vind GDFD een geweldig initiatief en daarom heb ik ook mijn hulp aangeboden aan Willem en zijn mede organisatoren.
    Om het probleem van JanOutshoorn op te lossen stel ik voor om GDFND 2021 te organiseren op 10-01-2020. Voor wie het nog niet weet wat GDFND betekend.
    Dat staat voor Gezellige DuikForum NiewjaarsDuik en dit valt nooit te gelijk met de TT. Dus JanOutshoorn ben je erbij?

prima plan
    maak ff een nieuw onderwerp voordat mensen de zaak door elkaar gooien !

• aquaduck

Moderator
    2 oktober 2020 om 17:58

Panther1880;n1862710:
    Die afkortingen lijken allemaal wel akelig veel op elkaar hoor 😋 Gezien de toevoeging van specifiek de eerste G…. Houdt dat dan ook in dat er ODxx dagen zijn? 🤭 Iedereen verplicht eerst echtelijk ruzies hebben, géén goedmaaksex en daarna naar de duikstek.

GODD, grens overschrijdende duik dag(en), organisatie Luc Dupas (ook DF lid)

Page 1 of 3
Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu