Vind antwoorden, stel vragen en maak contact met onze leden over de hele wereld.

• Gdfd 2020

Posted by willemtel on 12 oktober 2019 om 11:26

Gdfd 2020
    GDFD 2020
    gaat weer gebeuren in het laatste wekend fan juni
    26 /m 28 juni
    inschrijving gebeurt via Face Book
    waar Het gaat gebeuren
    krijgen jullie nog te horen

thefons reageerde 3 jaar geleden 6 Leden · 13 Reacties
  • 13 Reacties
  • aquaduck

Moderator
    12 oktober 2019 om 14:04

Mooi, succes maar weer met de organisatie Willem.

• JanOutshoorn

Deelnemer
    17 oktober 2019 om 09:45

Goed om te zien dat dit initiatief blijft. Zoals afgelopen jaren kan ik niet mee ivm een motorevenementje in Assen, maar veel plezier allemaal!

• henkkr.

Deelnemer
    17 oktober 2019 om 16:07

Ik kom zeker weer een dagje meeduiken Willem !

• willemtel

Deelnemer
    13 juni 2020 om 12:21

Het is bijna zover
    gelukkig is de camping open waardoor we gewoon een nieuwe editie kunne doen

• andre-de-zwaan

Deelnemer
    30 november 2020 om 14:22

[video=youtube_share;6FPI9NjdEg8]https://youtu.be/6FPI9NjdEg8[/video] de witte steur, hoogtepunt van de GDFD van dit jaar

• willemtel

Deelnemer
    30 november 2020 om 14:39

andre de zwaan;n1863877:
    [video=youtube_share;6FPI9NjdEg8]https://youtu.be/6FPI9NjdEg8[/video] de witte steur, hoogtepunt van de GDFD van dit jaar

Was helemaal top

• aquaduck

Moderator
    30 november 2020 om 14:49

Mooi hoor die witte steur. Kan me voorstellen dat zoiets een hoogtepunt is tijdens een duikweekend. ??

• thefons

Deelnemer
    30 november 2020 om 20:45

Nieuw hier, gokje: GDFD= Groot(of gezamenlijk?) DuikForum Duik? Geen idee, maar als het gezellig is lijkt me dat wel wat, please enlighten me?

• willemtel

Deelnemer
    30 november 2020 om 21:03

Gezellige Duik forum dagen
    nee is nietgezellie ook nie Leuk
    wij vinden er al jaren niets aan
    om zeker te weten dat het niet leuk wordt blijven we het maar organiseren ! ???

• aquaduck

Moderator
    30 november 2020 om 21:35

@Fons, ik ben ooit begonnen met de GDFD, Gelderse DF Dagen. Na tien jaar op rij dat weekend (mede) georganiseerd te hebben, hebben Aike en ik besloten om met de organisatie te stoppen. Doel van de GDFD was gezelligheid, nieuwe buddy’s ontmoeten en alleen duikstekken in Gelderland aan te doen.

gelukkig hebben een aantal mensen de organisatie na tien jaar overgenomen en hebben ze er een andere naam aan dat GDFD gegeven. Maar doel is nog steeds hetzelfde, vaak de nachten doorhalen, s’ochtends brak zijn. En de duiken dan maar aan je voorbij laten gaan.

als je de zoekfunctie gebruikt van DF en zoekt op GDFD dan krijg je aardig was postings, leesvoer en een goede impressie.

• thefons

Deelnemer
    30 november 2020 om 22:20

(Untitled)
    lol, een andere naam gekregen en die dan niet noemen zodat ik daar naar kan zoeken, maar kudos dat men zoiets oraniseerd! ik ga de zoek functie testen ?(zit nu in de app, ben benieuwd?)

• aquaduck

Moderator
    1 december 2020 om 08:15

TheFons;n1863903:
    lol, een andere naam gekregen en die dan niet noemen zodat ik daar naar kan zoeken, maar kudos dat men zoiets oraniseerd! ik ga de zoek functie testen ?(zit nu in de app, ben benieuwd?)

Nog steeds GDFD, alleen andere betekenis, zoals Willem al aangaf. ?

• thefons

Deelnemer
    1 december 2020 om 09:28

Aquaduck;n1863905:

Nog steeds GDFD, alleen andere betekenis, zoals Willem al aangaf. ?

Ja gevonden?, samen met nog andere afkortingen en een Facebook pagina!, We komen er wel?

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu