Homepage › Forum › Onderwater Fotografie & Video › Duikforum fotowedstrijden › Foto van de maand Oktober 2011: Krabben (niet tropisch)
-
Foto van de maand Oktober 2011: Krabben (niet tropisch)
rene-weterings reageerde 12 jaar geleden 6 Leden · 20 Reacties
-
Re: Foto van de maand Oktober 2011: Krabben (niet tropisch)
Gefeliciteerd Rob !
-
Thanks, maar de deelname was wel erg minimaal voor zo’n gemakkelijk onderwerp. Nu maar afwachten wat het onderwerp voor november gaat worden.
-
Ja de deelname van deze maand valt mij ook echt tegen voor zo’n makkelijk onderwerp.
Eigenlijk heb ik ook geen idee wat ik nu nog kan kiezen om weer eens 10+ deelnemers te krijgen????HELP!!!!
-
Ik weet het ook niet, maar je zou een Nederlandse kreeft kunnen proberen, die heeft ook iedereen wel ergens. Een wat moeilijker onderwerp kan een botervis zijn, of eentje die je nu wel tegenkomt is de zeenaald groot of klein.
Ik zou graag willen weten met wat voor toestel, lens en sluitertijd/diafragma een foto is gemaakt. Ik zou willen voorstellen dat men optioneel deze informatie in het evaluatieformulier bij zijn eigen foto zet ipv de score. Bij de uitslag kun je die dan publiceren in een separate kolom. Is dat veel extra werk Rene? Misschien ook locatie vermelden.
-
Ik maak wel een extra kolom ofzo, die dan in te vullen zijn als mensen dat willen.
Inmiddels heb ik al een draadje geopend voor november: Roggen