Vind antwoorden, stel vragen en maak contact met onze leden over de hele wereld.

Homepage Forum Onderwater Fotografie & Video Duikforum fotowedstrijden Foto van de maand November 2011: Roggen

• rene-weterings

Deelnemer
    2 december 2011 om 19:57

Re: Foto van de maand November 2011: Roggen

Niemand interesse in de uitslag???

Het is hier wel erg stil.

• rob_s

Deelnemer
    2 december 2011 om 20:40

Leuk dat er weer wat meer deelnemers hebben meegedaan. Wat wordt het onderwerp voor december? Misschien een wat moeilijk onderwerp, maar wat dacht je van een Donderpad met eieren? Die zou je volgens mij in deze periode moeten kunnen aantreffen.

Groetjes
    Rob

• rene-weterings

Deelnemer
    2 december 2011 om 20:42

Dat is nog net te vroeg Rob, maar is wel een mooi onderwerp voor Januari 2012.

Ik zit er overigens toch aan te denken om te stoppen met het organiseren. Wil jij het misschien van mij overnemen?

• duikmuisje

Deelnemer
    2 december 2011 om 21:03

Rene1978;1034287:
    Niemand interesse in de uitslag???

Het is hier wel erg stil.

Tuurlijk wel Rene:)
    Maar welke foto hoort nou bij wie dan???

• rob_s

Deelnemer
    2 december 2011 om 21:28

Rene1978;1034304:
    Ik zit er overigens toch aan te denken om te stoppen met het organiseren. Wil jij het misschien van mij overnemen?

Helaas Rene, ik vind het zelf leuk om deel te nemen. Het feit dat er minder deelnemers meedoen dan vroeger kun jij natuurlijk niets aan doen. Misschien wil je zelf mee doen, zou een hele goede reden zijn . . .

Er staat je niets in de weg om de bestaande formule aan te passen in een moderner jasje, je zou bv wat bekende onderwaterfotografen kunnen benaderen of die een separaat oordeel willen geven los van de onderlinge stemming met feedback. Het lijkt mij wel leuk om ook een oordeel van een professional te horen (zonder dat dit invloed heeft op het resultaat van de onderlinge puntentoekenning). Als je er 12 weet te strikken dan hoeven ze maar 1 keer per jaar te beoordelen. Het is maar een idee. Verder moet er wel ergens een programmeur rondlopen die een applet kan bouwen voor het duikforum waar de deelnemers alles online kunnen invullen. Aangezien je bent aangemeld op het Forum zou je ook zelf je eigen foto moeten kunnen uploaden, de moderator hoeft dan alleen een OK te geven. Dan kun je zelf de rubrieken aanmaken en kost het je minder tijd. De maandwinners kun je dan weer op een wall of fame zetten.

Kijk maar wat je met deze ideeën doet.

Groetjes,
    Rob

• rene-weterings

Deelnemer
    3 december 2011 om 08:15

Softwarematige aanpassingen duren lang…dus dat zal niet gaan. Ik heb al meerdere malen gevraagd of dat beoordelen bij de foto’s niet anders kan, maar helaas.

Op zich zou ik af en toe wel mee willen doen, maar ondanks dat ik de organisator ben, weerhoud ik me daar niet van hoor.
    Ik ben volwassen genoeg om zelf mijn beoordeling in te vullen VOOR ik alle anderen krijg. Wie dat niet vertrouwd heeft pech wat mij betreft.
    Het gaat me meer om het feit dat ik IEDERE keer mensen achter hun broek aan moet zitten en heb daar geen zin meer in.
    Blijkbaar interesseert mensen het gewoon net niet genoeg om zelf de regels van zo’n wedstrijd in de gaten te houden.
    Een foto opsturen is gewoon TE makkelijk….

Dus….als er anderen zijn die het stokje willen overnemen, dan graag!! Maar zolang niemand zich aanmeldt, zal ik het wel gewoon blijven doen hoor.

Page 3 of 3
Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu