Vind antwoorden, stel vragen en maak contact met onze leden over de hele wereld.

Homepage Forum Onderwater Fotografie & Video Duikforum fotowedstrijden Foto van de maand Juni 2011: Schildpadden

• Foto van de maand Juni 2011: Schildpadden

Posted by rene-weterings on 3 juni 2011 om 08:46

Foto van de maand Juni 2011: Schildpadden
    Algemeen
    Deze fotowedstrijd is voor eenieder die foto’s maakt onderwater toegankelijk, waarbij iedere maand een ander onderwerp wordt gekozen.
    De foto’s worden door de andere deelnemers beoordeeld.

Onderwerp
    Het gekozen onderwerp voor deze maand is geworden: “Schildpadden”
    Ook nu geldt weer, ieder soort water mag.
    Half-half opnames worden ook geaccepteerd, zolang het accent maar op de onderwater wereld ligt en de foto’s ergens in open water gemaakt zijn. Dus geen dierenparken of iets dergelijks.

Aanleveren van de foto’s
    Foto’s graag aanleveren in een resolutie van meer dan 720 pixels hoog (hiermee sluit ik foto’s uit filmmateriaal wat niet HD is dan ook uit).
    Indien je kiest voor een portret, dan wordt de maximale hoogte helaas 768 en de breedte dus ongeveer 512 (beperking van het DF).
    Mocht het niet lukken om de foto in het gewenste formaat aan te leveren, dan kun je het originele bestand gewoon opsturen. Ik zal er voor zorgen dat het juiste formaat aangemaakt wordt.
    Per deelnemer mag slechts 1 foto worden ingezonden, welke naar dit email adres gestuurd moet worden:
    [B][email protected]

Vertel aub niet in dit draadje dat je een foto heb gestuurd, dat komt de anonieme beoordeling niet ten goede uiteraard!
    Foto’s kunnen t/m de 25e van de maand worden ingediend.

Beoordelen van de foto’s
    Vanaf de 26e van de maand moeten de beoordelingen worden uitgevoerd en die moeten dan uiterlijk op de laatste dag van de maand weer worden ingediend.
    Beoordelen doe je door onderstaande bijlage te downloaden, uit te pakken en in te vullen (bestand is pas vanaf de 26e beschikbaar):
    [ATTACH]21986[/ATTACH]
    Vul achter iedere foto het cijfer van 1 t/m 10 in en daar weer achter de reden van jouw keuze. Dus wat vind je goed en wat vind je niet goed aan de foto.
    Let op, jouw eigen foto mag je natuurlijk niet beoordelen. Dat doen de anderen.

Dit is een voorwaarde om ook daadwerkelijk mee te doen aan de wedstrijd. Wordt aan deze voorwaarde niet voldaan, dan wordt jouw foto niet meegenomen in de eindscore en worden ook jouw beoordelingen van de andere foto’s niet zichtbaar gemaakt.
    Let aub ook op de uiterste inleverdatum!

Aantal deelnemers
    Gezien de hoeveelheid werk bij het verwerken van de foto’s en de beoordelingen, is het maximum aantal deelnemers 20.
    Anders wordt het beoordelen ook een te hoge drempel voor de deelnemers.

Fotoalbum
    Het album vind je hier: http://www.duikforum.nl/photopost/showgallery.php?cat=1236

Let op!!! Dit album is alleen bedoeld om de foto’s te bekijken. Zelf uploaden is niet toegestaan.
    Iedereen succes en veel plezier!! :camera: :icon_noge

Uitslag
    [ATTACH]22057[/ATTACH]

nrique reageerde 12 jaar, 4 maanden geleden 16 Leden · 62 Reacties
  • 62 Reacties
  • rene-weterings

Deelnemer
    3 juni 2011 om 08:46

Re: Foto van de maand Juni 2011: Schildpadden

Met de hartelijke dank aan “Rob_S” die dit onderwerp via email aandraagde!

• eaglez_mr2

Deelnemer
    3 juni 2011 om 13:43

Rene1978;998796:
    Met de hartelijke dank aan “Rob_S” die dit onderwerp via email aandraagde!

die heeft er dan vast heel veel op de foto kunnen schieten in Hurghada:P

• rene-weterings

Deelnemer
    3 juni 2011 om 20:11

Eaglez_mr2;998850:
    die heeft er dan vast heel veel op de foto kunnen schieten in Hurghada:P

Vast wel….maar iedereen die ooit een keer in Egypte gedoken heeft, heeft er wel een paar foto’s van…dus competitie genoeg denk ik! 😉

• trimmer

Deelnemer
    3 juni 2011 om 22:31

Ga gelijk zoeken naar m’n beste plaatje.

• rene-weterings

Deelnemer
    4 juni 2011 om 09:43

Ik ben toch maar weer zo gek om herinnerings emails te gaan sturen….zucht.
    Mis nog 3 beoordelingen. Ik weet dat het het hemelvaartweekend is, maar daar kan toch best rekening mee gehouden worden?

Of stel ik teveel eisen?

• berthold-raadsen

Deelnemer
    4 juni 2011 om 10:00

Neen zeker niet! Heeft meer te maken met de houding van die deelnemers!

• jeroenz

Deelnemer
    4 juni 2011 om 12:48

Rene1978;998906:
    Vast wel….maar iedereen die ooit een keer in Egypte gedoken heeft, heeft er wel een paar foto’s van…dus competitie genoeg denk ik! 😉

Bij mij waren alle ingrediënten aanwezig toen ik in Egypte was, we zagen een schildpad, én ik had m’n camera bij. Helaas bleef een van de knoppen hangen waardoor heel de camera niet meer werkte :tong

Heb mezelf er gelukkig van kunnen weerhouden om dat ding kapot te slaan …. Zonde van het koraal 😉

• trimmer

Deelnemer
    4 juni 2011 om 13:13

René, in februari 2006 is dit onderwerp ook aan de orde geweest. Geeft niets, is lang genoeg geleden.
    Maar ik zou graag willen afspreken dat de deelnemers van toen niet hun zelfde foto nu opnieuw zouden insturen.

Hier de link naar het album van toen: Message – DuikForum.nl

• rene-weterings

Deelnemer
    4 juni 2011 om 21:35

Trimmer;998997:
    René, in februari 2006 is dit onderwerp ook aan de orde geweest. Geeft niets, is lang genoeg geleden.
    Maar ik zou graag willen afspreken dat de deelnemers van toen niet hun zelfde foto nu opnieuw zouden insturen.

Hier de link naar het album van toen: Message – DuikForum.nl

Het is inderdaad zo dat er nu wel een keer wat onderwerpen gaan komen die al geweest zijn, maar het DF is daar inmiddels wel oud genoeg voor om te zorgen dat het weer als “nieuw” onderwerp gezien wordt. Er zijn niet veel deelnemers van toen die nu ook meedoen.

En ja, ik zal zeker letten op het feit dat er geen foto’s dubbel worden ingediend, bedankt voor de link naar het album.

• maurice-van-munster

Deelnemer
    5 juni 2011 om 12:52

de mijne is verstuurd Gniffel

• Don-Chedi

Deelnemer
    5 juni 2011 om 15:44

het album is aangemaakt:
    Message – DuikForum.nl
    en tevens even de mei galery wat opgeschoond

• rene-weterings

Deelnemer
    5 juni 2011 om 20:07

Don Chedi;999192:
    het album is aangemaakt:
    Message – DuikForum.nl
    en tevens even de mei galery wat opgeschoond

Bedankt!!

• rene-weterings

Deelnemer
    6 juni 2011 om 18:45

Inmiddels zijn er al 7 foto’s te vinden in het album!

• berthold-raadsen

Deelnemer
    6 juni 2011 om 20:29

Vergis ik me of heeft toch weer iemand zelf een foto geplaatst. Hij kan natuurlijk ook buiten mededinging meedoen.

• Don-Chedi

Deelnemer
    6 juni 2011 om 20:45

Verwijderd. De plaatser zal het hier wel lezen en de juiste weg bewandelen.

Berthold Raadsen;999392:
    Vergis ik me of heeft toch weer iemand zelf een foto geplaatst. Hij kan natuurlijk ook buiten mededinging meedoen.

Page 1 of 5
Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu