Vind antwoorden, stel vragen en maak contact met onze leden over de hele wereld.

Homepage Forum Freediving Freediving algemeen Buddy gezocht

• Buddy gezocht

Posted by jsn on 11 juli 2017 om 15:46

Buddy gezocht
    Ik ben nieuw met vrijduiken en wil in Tenerife een beginners vrijduikcursus volgen. Dit is in november. Waarachijnlijk ga ik alleen maar als er toevallig nog iemand is die een beginners cursus wil dan zouden we dit samen kunnen. Cursus is een paar dagen maar buiten die paar dagen wil ik ook op eigen houtje wat gaan vrijduiken. Daarvoor zou ik een buddy nodig moeten hebben.
    Mijn vrienden hebben geen interesse in vrijduiken en dit kan je niet alleen.
    Of als ik ooit met andere mee zou kunnen gaan bij een dagje of weekend vrijduiken? Lijkt me een leuk sport en zou van andere vrijduikers kunnen leren. In Nederland en Belgie kan ik weinig vinden van cursussen of vrijduikclubs

duikbeest reageerde 6 jaar, 3 maanden geleden 1 Lid · 1 Reactie
  • 1 Reactie
  • duikbeest

Deelnemer
    14 augustus 2017 om 14:32

Hoi Jsn,

Er zijn toch in Nederland (en ik gok ook in Belgie) voldoende clubs die ook Freediving geven, gezien je spreekt over Nederland en Belgie doe ik de aanname dat je in het zuiden van Nederland woont.

Enkele clubs in omgeving Breda:
    Divesenses
    One2Dive

Ik zelf ben geen freediver en ben ook niet in Tenerife rond die tijd. Misschien kun je via bovenstaande clubs (en mogelijk kun je er nog een paar vinden) naast je opleiding ook een buddy vinden.

PS: Kijk ook even bij PADI (hier zie je dat er toch genoeg te vinden is in Nederland en Belgie)

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu