Homepage › Forum › Duiken › Duiken algemeen › actuele duikverslagen › Bonaire oktober 2013 duikverslag
-
Re: Bonaire oktober 2013 duikverslag
Gewoon via een reisbureau, heb een paar offertes opgevraagd, o.a. bij ABD Travel en Bon Travel. Bon Travel ahd de beste prijs.Ik had van te voren aangegeven dat we bij Djambo een appartement wilde, een duikpakket bij Dive Friends en een huurauto.Wij waren voor 15 dagen appartement, 12 dagen onbeperkt lucht, 15 dagen dubbele pickup en comfort class Arke Fly (35 kilo (mag in 2 koffers) + 7 kilo handbagage) € 1525,- p.p. kwijt. Hou er rekening mee dat de supermarkt 1,5 x zo duur als in Nederland, uit eten zit ongeveer op dezelfde prijs. East Coast Diving (2 duiken) 120 dollar (te regelen bij
-
grr kan hem niet aanpassen dus opnieuw:
Gewoon via een reisbureau, heb een paar offertes opgevraagd, o.a. bij ABC Travel en Bon Travel. Bon Travel had de beste prijs.Ik had van te voren aangegeven dat we bij Djambo een appartement wilde, een duikpakket bij Dive Friends en een huurauto.Wij waren voor 15 dagen appartement, 12 dagen onbeperkt lucht, 15 dagen dubbele pickup en comfort class Arke Fly (35 kilo (mag in 2 koffers) + 7 kilo handbagage) € 1525,- p.p. kwijt. Hou er rekening mee dat de supermarkt 1,5 x zo duur als in Nederland, uit eten zit ongeveer op dezelfde prijs.
East Coast Diving (2 duiken) 120 dollar (te regelen bij Home –, die handelen het af voor east coast diving) (zit snel vol!) Heb er spijt van dat ik niet de eerste week gegaan ben want ik had nog wel eens gewild.
Grot tour incl. snorkelen, 50 dollar, ook te regelen via Flow Bonaire. (volgens mij gaan ze alleen vrijdags)
[COLOR=#333333]Kajakken kun je via het mangrove center regelen, 46 dollar( zorg ervoor dat je ‘s morgens gaat, anders is het te warm)
[/COLOR]
Huurauto kun je zo bij het vliegveld oppikken, naam noemen bij het duikcentrum was voldoende en bij het appartement stonden ze ons al op te wachten, was allemaal top geregeld door Bon Travel.Al die activiteiten via Flow kun je als je wilt in NL al regelen, of aan het begin van je vakantie. Ze vragen een aanbetaling dus je kunt ook gewoon naar hun kantoor heen rijden, vriendelijke mensen daar. BonPhoto zit daar ook bij in. Ze hebben met zijn alleen 1 kantoor met 1 telefoniste, makkerlijker kan het eigenlijk niet, zit naast Capt. Don’s Habitat :https://maps.google.nl/maps?q=Captain+Don's+Habitat,+Kralendijk,+Bonaire,+Caribisch+Nederland&hl=nl&ll=12.181734,-68.280973&spn=0.04908,0.055189&sll=12.152326,-68.277047&sspn=0.012355,0.013797&oq=capt+dons&hq=Captain+Don's+Habitat,&hnear=Kralendijk,+Bonaire,+Caribisch+Nederland&t=h&z=14
-
Anoniem
Gast7 november 2013 om 19:44Re: Bonaire oktober 2013 duikverslag
Hey, dank je, duidelijk verhaal.
P.S. Jij heb dus ook last van, niet aanpassen van berichten. 🙁
-
Volleytopper;1120927:
Hey, dank je, duidelijk verhaal.P.S. Jij heb dus ook last van, niet aanpassen van berichten. 🙁
Ja iedereen volgens mij, ik heb het op verschillende pc’s met verschillende browsers.
Maar Bonaire moet je zeker een keer doen, er leven maar 16.000 linwoners op het eiland en niet al te veel toeristen, dus lekker rustig en absoluut niet crimineel ofzo. Lekker elke dag zelf bepalen wat je gaat doen, ik moest thuis weer wennen om de auto op slot te doen en de gordel te gebruiken:P Als het windstil is vergeet dan vooral Willemstoren Lighthouse niet, geweldige duikstek.