MRS plus loodpocket verloren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

MRS plus loodpocket verloren

Vandaag, zondag 24 november 2019, ben ik in de Haarlemmermeerse Bosplas mijn loodpocket verloren waarschijnlijk ergens rond de kleiwanden.
    Er zit 5kg aan lood in, 1 blokje 2 pond geel en 1 blok 8 pond blauw.

Als hij gevonden wordt graag even met mij contact opnemen.

BVD

Oef dat is vervelend. Heb je wel nog je opstijging een onder controle kunnen houden?

Comment

Ik snap nooit zo goed bij deze berichten dat je dat niet meteen merkt. 5kg is toch meteen behoorlijk wat gas dumpen om niet ongecontroleerd op te stijgen?

(niet specifiek dit bericht)
      Droog, maar niet achter de oren.

Comment

Denk dat heelveel mensen met teveel lood duiken.
        gr. Frank

Comment

Denk ik ook, in dat opzicht is het dus geen ramp dat waterdraakje 5 kg kwijt is...

Comment

Hmmm, zullen we de Facebook opmerkingen hier maar weg laten?
            TS is haar lood kwijt en dat wil ze terug.
            Denk niet dat ze op jullie nodeloze commentaar zit te te wachten.
            Laten we dat niet niet doen, zeker niet hier.
            The deeper you go, the cooler it gets.

Comment

Niet direct gemerkt, ook omdat ik extra lood mee had genomen voor mijn buddy, just in case. Deze maakte haar eerste OW duik na de opleiding.
              Aangezien ik nog steeds wat meer ervaring op moet doen met mijn droogpak denk ik zeker dat ik nog te zwaar ben, maar op de terugweg was beneden blijven zeker een lastige opgave.

Maar ik zou zeer erkentelijk zijn als het wordt gevonden. Mocht ik het zelf niet eerst al terugvinden :P

Comment

Hoop het ook dat her terugkomt maar vrees daarvoor ligt waarschijnlijk al diep in desliblaag. Maar had ik met mijn facebookreactie, wat dat ook mag zijn, toch een beetje gelijk maar begrijp even niet wat mijn opmerking daarmee te maken heeft? Er wordt gevraagd of dat niet gemerkt is en dan....
                jammer dat het kwijt is temeer omdat je iemand mogelijk kon helpen.
                gr. Frank

Comment

Kans lijkt me ook vrij klein en als je nu als beginnende droogpak duiker het lukt maar lastig is, zit je waarschijnlijk goed met je uitloding

Wat betreft 'Facebook'; misschien is de reactie hierover de reden dat de duikgemeenschap op Facebook wel leeft en de boel hier zo dood is als een pier? Met zo'n houding is het forum verworden tot een prikbord bij de supermarkt, hangt vol maar geen hond die er op kijkt

Comment

Ik zie op MP dat ze voor niet teveel geld worden aangeboden:

https://www.marktplaats.nl/a/watersp...reviousPage=lr

Comment

ik hoop dat je het zult vinden man

Comment

Pocket is gevonden door een duiker!!

Comment

Working...
                        X