Loodpocket verloren bij Dreischor Frans Kok Rif (19/8)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Loodpocket verloren bij Dreischor Frans Kok Rif (19/8)

Loodpocket Aqualung (Seaquest) Pro QD met 2kg softlood verloren, waarschijnlijk rond 4-5m rechts van het ponton en voorbij de reefballs.

petermail ad telenet.be

Leuke intro !

Comment

Originally posted by Bazz View Post
      Leuke intro !
      Wat wil je daarmee aangeven? Er wordt toch een normale vraag gesteld? Dat die gesteld wordt door iemand die zich vrij recent heeft aangemeld hier op DF en dat dit zijn eerste posting is maakt toch niets uit, of?

Er zijn zat mensen die dat doen, net zoals dat er zat zijn die niks invullen bij hun profiel.
      Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Ik heb nergens problemen mee, maar ik zie geen vraag of iets van dien aard.
        Vandaar mijn reactie

Comment

Originally posted by Bazz View Post
          Ik heb nergens problemen mee, maar ik zie geen vraag of iets van dien aard.
          Vandaar mijn reactie
          Oh, ik verwacht dat TS het gewoon op prijs zou stellen als de loodpocket gevonden wordt door iemand dat er dan contact met hem wordt opgenomen via het genoemde email adres of hier.

Comment

Bedankt Aquaduck, dat was inderdaad wat ik hoopte en verwachtte en ook waar dit forumonderdeel naar verwijst. Leek me duidelijk voor iedere mens van goede wil en gezonde gedachten.
            Maar ik merk dat er -net zoals op het Belgische forum- een beetje vanalles aanwezig is, dus ook mensen die blijkbaar liever spijkers op laag water zoeken dan gaan duiken

Overigens ben ik niet echt nieuw hier, ben alleen maar mijn oude inloggegevens kwijt, vandaar.
            En wie mij beter wil leren kennen : we kunnen altijd eens afspreken aan de waterkant :-)

Comment

Originally posted by PeterVr View Post
              Overigens ben ik niet echt nieuw hier, ben alleen maar mijn oude inloggegevens kwijt, vandaar.
              Check je pm.

Comment

Working...
              X