Announcement

Collapse
No announcement yet.

buongiorno

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

buongiorno

hallo even voorstellen, ik ben tonny boot (duikboot78) en heb net mijn padi open water gehaald.
    iets wat we (mijn vriend en ik) al jaren wilden doen.
    nu zijn we naar italie, ligurie, verhuist en vonden het wel hoogtijd om dit te doen nu we aan het water wonen.
    ik hoop op dit forum veel informatie,inspiratie,buddies en mooie verhalen te vinden.
    wij gaan natuurlijk met leren verder en willen nog aardig wat brevetten er bij halen, maar eerst even genieten van al dat moois onder de oppervlakte.

gr.

Welkom en veel plezier.
    Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Welkom veel plezier
      je hebt mafketels en gekko's

Comment

Welkom op het DF. Tonny
        Laat je niet gek maken door mensen die een logboek vol brevet kaartjes hebben,
        brevetten halen is niet het belangrijkste, maar leren om veilig te duiken.

Comment

Hartelijk dank mcgoos .
          Mijn eerste duik in openwater ging de eerste minuten ook niet zo goed(had een kleine paniek aanval).
          Onze instuctuur ging hier perfect mee om en kon me snel weer rustig krijgen.
          Ik ga met hem ook zeker nog wat duiken maken om me meer op mijn gemak te voelen want ik vind het wel erg leuk om te doen.
          Ik zal dan ook zeker langer nodig hebben om verder te gaan als de meeste.
          Een aantal extra specialties kunnen daar vast voor handig zijn( o.a. navigator, foto, night diver enz.)
          En vooral veel ervaring

Comment

Hoi Tonny, welkom hier. Waar precies in Liguria woon je nu? Ik heb familie in Camogli. Daar in de omgeving schijnt best wat te duiken te zijn (San Fruttuoso, Portofino etc.). Zelf heb ik er nog nooit gedoken, maar dat wil ik zeker wel een keer gaan doen. Benieuwd hoe jouw ervaringen daar in de buurt zijn.

Comment

Originally posted by JanOutshoorn View Post
              Hoi Tonny, welkom hier. Waar precies in Liguria woon je nu? Ik heb familie in Camogli. Daar in de omgeving schijnt best wat te duiken te zijn (San Fruttuoso, Portofino etc.). Zelf heb ik er nog nooit gedoken, maar dat wil ik zeker wel een keer gaan doen. Benieuwd hoe jouw ervaringen daar in de buurt zijn.
              Wij wonen in de buurt van pietra en loano. We hebben dus nog niet veel ervaring maar er zitten hier veel duikscholen en er zijn veel duik sites langs de kust. We hebben hier al wel veel gesnorkeld en dat vonden we al gaaf(veel vis an zo).

Comment

Ah, OK. Die kant ben ik ooit een keer geweest. Dagje toerist uithangen in Albenga en de Grotten van Toirano (aanradertje ). Dat is nog wel een paar uur rijden vanaf Portofino idd.

Comment

Working...
                X