Announcement

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hoi,

Ik wilde me even vorstellen. Ik ben nieuw hier. Vrienden van mij duiken al heel lang en ik wil het de volgende keer tijdens mijn vakantie ook proberen. Ik hoop dat ik hier nog informatie kan opdoen voor mijn vakantie.

Welkom en veel plezier.

al enig idee waar je heen wil met vakantie opdat DF leden je kunnen adviseren bij je keuzes aangaande het duiken aldaar?
    Keep your head cool, keep it under water!

Comment

welkom.

gr Fai

Comment

Welkom en veel plezier met info verzamelen hier op het forum.

Comment

Welkom Blast en veel duik plezier

Comment

welkom op df. duik ze!
            Waoter!? Da's vur de kikvorschen!

Comment

Welkom, wil je niet veel liever je brevet alvast halen in NL, zodat je op vakantie lekker kan duiken en van de natuur genieten? Als je in NL kunt duiken, kan je het (in principe) overal zeggen ze niet voor niets...

Comment

Welkom op het DF, ik sluit me aan bij de opmerking van Jan Outshoorn.

Comment

En ik sluit me ook bij Jan en mcgoos aan.

1 Je wil duiken en kan snel beginnen.
                  2 Je leert duiken in moeilijkere omstandigheden als in de tropen.
                  3 Je hoeft niet te studeren als je vrienden al duiken.
                  4 Vergelijk eens de prijzen van de resorts en de plaatselijke duikvereniging.

Dus ik zou me hier al aanmelden en beginnen.
                  Na mijn introductie duiken op Bonaire heb ik ook gedacht, hoe ga ik dit aanpakken.
                  Daarom bovenstaande gevolgd en nu ook lid geworden van de bij de duikschool behorende club en kan vast oefenen in het zwembad voordat ik in April weer naar Bonaire ga.

Veel succes met je beslissing en laat het even weten wat je doet.

Comment

Working...
                  X