Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw in de duikwereld

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw in de duikwereld

Hoi,

Een paar jaar geleden heeft deze gek, uhh, Geert, een proefduik gehad voor de kust van Elba. Dat was zeer goed bevallen en smaakte naar meer. Nu ken ik mezelf echter en vind 1001 dingen leuk. Door het jaar heen ben ik dan ook met van alles bezig, waarbij mijn grootste hobby Scouting is. Onze reisbestemmingen van de afgelopen jaren waren verder niet bekend om hun duiklocaties.

Nu staat voor volgend jaar november echter een vakantie naar de Filipijnen op de planning en dan kan het uiteraard niet uitblijven om daar ook een paar duiken te maken en van het prachtige onderwaterleven te genieten. Nu was ik echter tijdens mijn proefduik niet echt heel handig met stil blijven hangen in het water. Vandaar dat ik rond aan het kijken ben naar een opleiding, maar daarover zal ik een apart draadje openen.

Welkom en veel plezier. Succes alvast met je opleiding.
    Keep your head cool, keep it under water! GDFD 11, juni 2018 info tzt op www.duukn.nl

Comment

Welkom, toevallig, mijn vriendin is ook behoorlijk actief met scouting. Een jaar geleden hebben we samen ons brevet gehaald. Succes met een opleiding. Probeer ook na je opleiding op regelmatige basis te blijven duiken. Dat stil hangen krijg je dan vanzelf onder de knie. Daarvoor heb je gewoon wat ervaring nodig. Je leert dan ook beter wat voor invloed je ademhaling heeft op je drijfvermogen etc.

Comment

Dank jullie voor het welkom! Over mijn opleidingsideeŽn loopt een apart draadje, ik ga zeker proberen het daarna bij te houden.

Comment

Working...
        X