Mensen on-line

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mensen on-line

Mike,

Ik zat ff op het forum te kijken en zag tot mijn stomme verbazing dat er 5 leden (waarvan 1 hidden) en 98 gasten on-line waren. Dit aantal gasten lijkt me ietwat overdreven rond het tijdstip waarop dit gebeurde (0145hr). Is het niet zo dat je van eenieder moet kunnen zien waar zij op een gegeven moment naar zitten te kijken op het forum. 22 waren er aan het kijken naar "aanspreken duikers op hun gedrag". Als je alle lezers bij elkaar opteld moet je toch boven de 100 uitkomen, of worden bots niet zichtbaar gemaakt, maar tellen ze wel mee in het totaal?
    Keep your head cool, keep it under water!

Ja, raar hè!
    Dive Another Day

Comment

Inderdaad raar, echter als er 22 mensen naar een thread zitten te kijken, dan moeten er toch ook echt wel zoveel gasten aanweig zijn, even los van dat YAHOO gebeuren!

Comment

Maar wat ook raar is dat de tijd van postings ineens 10minuten achterloopt met de klok op mijn PC?

Comment

test

het is nu 2:09
          Dive Another Day

Comment

9 minuten...
            Dive Another Day

Comment

Zal de klok van de server wel zijn waarop dit forum draait. Misschien dat er hackers op de servers van Mike zitten. OEPS!

Comment

Daarnaast komt er nu het lid "herrie" on-line. Als ik naar zijn/haar profile ga en de recente postings van deze persoon opvraag krijg ik "sorry niks gevonden" terwijl er wel 17 posts gemaakt zijn door deze persoon.

Daarnaast kreeg ik maar 2 nieuwe berichten van postings, terwijl ik zeker weet dat er in meer threads postings zijn gemaakt.

Comment

Originally posted by Aquaduck
                  Daarnaast komt er nu het lid "herrie" on-line. Als ik naar zijn/haar profile ga en de recente postings van deze persoon opvraag krijg ik "sorry niks gevonden" terwijl er wel 17 posts gemaakt zijn door deze persoon.
                  Het kan zo zijn dat hij gepost heeft in het foto album. Omdat dit een add-on is worden de berichten wel meegeteld, maar kan je deze niet terugvinden met de zoekfuntie.
                  There are no secrets, only information you don't yet have...!!

Comment

Mike,

Ik zat ff op het forum te kijken en zag tot mijn stomme verbazing dat er 5 leden (waarvan 1 hidden) en 98 gasten on-line waren. Dit aantal gasten lijkt me ietwat overdreven rond het tijdstip waarop dit gebeurde (0145hr). Is het niet zo dat je van eenieder moet kunnen zien waar zij op een gegeven moment naar zitten te kijken op het forum. 22 waren er aan het kijken naar "aanspreken duikers op hun gedrag". Als je alle lezers bij elkaar opteld moet je toch boven de 100 uitkomen, of worden bots niet zichtbaar gemaakt, maar tellen ze wel mee in het totaal?
                    Het zullen wel weer zoekrobots zijn geweest zoals msn google enz... die zoeken 24 uur per dag door

Comment

Maar wat ook raar is dat de tijd van postings ineens 10minuten achterloopt met de klok op mijn PC?
                      Ook opgelost

Comment

Working...
                      X