Foutmeldingen part x

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PAT1
    replied
    Originally posted by Germie View Post
    na een errormelding stond het bericht er ineens dubbel, dus maar weggehaald.
    Dat had ik daarnet ook. Wilde wat posten waarna een foutmelding kwam "invalid data". De gehele nieuwe post gekopieerd en DF afgesloten.
    Want met die truuk kan deze fout worden omzeild.
    Bij opnieuw aanloggen om de gekopieerde post alsnog te posten bleek het er al te staan.

Vreemd !

Groet,
    PAT1

Leave a comment:

• Eaglez_mr2
    replied
    Ik heb de bullshit meter van Pat iets terug geschroefd.... dus hou dat zo Pat:p

Leave a comment:

• Aquaduck
    replied
    Niet voor zover ik weet, we draaien nog steeds op versie 5.1.5 Voorheen kregen we altijd wel een berichtje als er nieuwe software of patches werden aangebracht. Tenzij Aike ineens iets heeft ontdekt en doorgevoerd........ ;-)

Leave a comment:

• PAT1
    replied
    Originally posted by Eaglez_mr2 View Post
    Volgens mij begint t als de bullshit meter vol is.... Als het te erg wordt past het niet meer op de meter en loopt de boel in de soep...
    Kennelijk is bullshitmeter lek, want sinds daarnet is het probleem van een wit scherm en die storingsmelding ineens verdwenen.
    Heeft er misschien (onopgemerkt) een software update plaatsgevonden ?

Groet,
    PAT1
    Last edited by PAT1; 29-02-16, 21:39.

Leave a comment:

• Eaglez_mr2
    replied
    Volgens mij begint t als de bullshit meter vol is.... Als het te erg wordt past het niet meer op de meter en loopt de boel in de soep...

Leave a comment:

• loveleydivinggirl
    replied
    Geen enkele error nog gehad.....

Leave a comment:

• scubabubbel
    replied
    Dat betekent dat je maaltijd afgehaald kan worden....

Leave a comment:

• Eaglez_mr2
    replied
    Als ik daarop google kom ik een aantal chinese websites tegen... Geen idee wat t kan zijn.

Leave a comment:

• Phuket_dash_Scuba
    replied
    Krijg net dit na het maken van een post: {"nodeId":1844612}

Leave a comment:

• Aquaduck
    replied
    Originally posted by mcgoos View Post
    Helemaal mee eens Jan. Respect voor Anne en Aike
    Ach, als we de boel nog enigszins draaiende kunnen houden dan is het al goed. Zoals Aike al heeft aangegeven kunnen wij ook niet zoveel meer op DF, meer zit er niet in helaas. Overigens heb ik alle hierboven genoemde problemen niet. Werk met een ipad2 en Safari.

Leave a comment:

• mcgoos
    replied
    Helemaal mee eens Jan. Respect voor Anne en Aike

Leave a comment:

• PAT1
    replied
    Toch merkwaardig dat een systeem dat nog maar 10% van het originele aantal bezoekers registreert met enige regelmaat waarschuwingen geeft als:

"Critical Error

We are currently experiencing technical difficulties. Please check back in 24 hours."

Maar als je dan gewoon op 'opnieuw' klikt kom je weer op de pagina waar je gebleven was of je moet opnieuw inloggen. Niks 24 uur wachten, werkt gewoon direct.

Groet,
    PAT1

Leave a comment:

• Eaglez_mr2
    replied
    Ach Jan, maak je er niet druk over. Ondertussen heeft t toch geen zin meer. De vaste club is voor 90% overgegaan naar facebook, die gaan niet meer terug komen. We proberen t nog voorbamelijk werkbaar te houden voor het archief.

Leave a comment:

• Jan Korf
    replied
    Onderwater zeker niet, maar het is toch te zot voor woorden dat deze 2 mods zo in de steek worden gelaten.

Hg Jan

Leave a comment:

• mcgoos
    replied
    Originally posted by Jan Korf View Post
    Dat je hier nog je tijd in steekt onvoorstelbaar , ik had allang de pijp aan Maarten gegeven.

Hg Jan
    Maarten (van de Tuimelaar) rookt niet

Leave a comment:

Working...
X