Geen e-mail notificatie bij ontvangen PM-berichten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen e-mail notificatie bij ontvangen PM-berichten

Ik krijg al een tijdje geen e-mail notificatie meer als ik een PM-bericht ontvang of iemand reageert op een draadje waarop ik ben geabonneerd. Dit terwijl deze instelling wel is ingeschakeld bij ‘User settings’> ‘Notifications’.

Kan iemand mij aangeven hoe ik dit kan activeren of is dit een algemeen issue?

Savio

Veel opties werken niet of slecht. Das t enige wat ik je kan vertellen.

Ze zijn al maanden bezig met nieuwe software die aangekocht is maar helaas hoor ik daar weinig meer van:(
    Duukze, Aike
    GDFD-9 23 - 25 juni 2017 meer info ---> http://www.duukn.nl/gdfd
    http://www.duukn.nl

Comment

Zelfde hier Savio vind ik eigenlijk niet zo erg , spit het toch een paar keer per dag door.
      Blijft het lekker rustig in mijn inbox .

Hg Jan
      Leven is Duiken "Duiken is mijn leven"

Comment

Je ziet het Savio zoveel meldingen zullen er niet binnenkomen, tegenwoordig met een opslag te overzien .
        Spitsuren hier zijn echt verledentijd, helaas maar waar.

Hg Jan

Comment

Bedankt voor jullie reactie. Nu weet ik in elk geval dat het niet aan mijn instellingen ligt.
          Het valt mij ook op dat het een stuk rustiger is dan voorheen Jan.
          Volgens mij sinds de software update. Hopelijk komt het weer zodra alles weer naar behoren functioneert.

Prettig weekend heren,

Savio

Comment

Hoop eigenlijk op een echt Nederlands forum dat half gebakken gedoe slaat nergens meer op.
            Heb ook het idee dat Eagle de enigste van de mods nog is die het zich aantrekt maar in de steek wordt gelaten door de sitebeheerder.
            Ik had allang aan mijn stutten getrokken. dus voor Eagle petje af.

Wanneer er dan ook een goede vervanger komt voor dit forum ben ik vertrokken.

Hg Jan

Comment

Working...
            X