logboek werkt niet goed

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

logboek werkt niet goed

hoi hoi bij t invullen van mijn logboek gaat er iets mis.
    als ik bv bij land nederland aanklik en daarna mijn locatie wil invullen dan krijg ik geen locaties....
    hoe los ik dit op??
    alvast bedankt...

grtz william

Alles invullen op de lokatie na (wil sowieso niet).
    En dan krijg je een melding bij het opslaan.
    Daarna kun je je lokatie wel kiezen.
    Het is een beetje omslagtig maar het werkt.

Comment

Re: logboek werkt niet goed

thanx dj......had ik al gedaan en idd het lukt maar t blijft wel huilen met de pet op zeker als je een 100 duikjes nog moet invullen....pfff
      by the way de moderator laat t wel een beetje afweten dus moderator....graag ff respons aub.....thanx william

Comment

Ik heb er wederom een melding van gemaakt. De ADMIN die hier iets over kan zeggen, cq het probleem kan oplossen is ook even met een welverdiende vakantie. Heeft dus wel de aandacht.
        Keep your head cool, keep it under water!

Comment

ok thanx ...........grtz willy

Comment

Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest met het logboek. Depagina om nieuwe logs aan te maken is ge-up-date en de functie om de duikstekbij het juiste land te zoeken is herschreven. Nu gaat het weer goed.

De fout was ontstaan doordat er nieuwe landen zijntoegevoegd aan de lijst (curaçao, Bonaire, enz… dit viel eerst onder deNederlandse Antillen) het oude script kon hier niet goed mee om gaan. Ditprobleem is nu verholpen.
            There are no secrets, only information you don't yet have...!!

Comment

Working...
            X