helpppp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

helpppp

Hartstikke mooi zo'n nieuw forum maar ik geloof dat ik de weg kwijt ben.
    Wie kan mij op weg helpen naar het logboek?
    Ik wil nog wat duiken registreren maar weet niet meer hoe ik bij mijn logboek kom,
    helppppp.....

Re: helpppp

Ik ben er nu mee bezig. Er is één en ander gewijzigd in de code van vBulletin waardoor ik ook het logboek even moet updaten.
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!

Comment

Logboek is weer online, weliswaar in Beta, maar tot nu toe geen fouten kunnen ontdekken.
      Groeten, René

Comment

kun jij wel locaties bijvoegen dan en nieuwe buddies toevoegen...???
        zonde om je pak te laten drogen
        http://www.duikerslog.nl/public/index.php?uid=wwortel

Comment

Er zitten nog fouten in. Ik ga er deze week weer mee aan de slag.

Comment

oke mike, hoor het graag van je
            zonde om je pak te laten drogen
            http://www.duikerslog.nl/public/index.php?uid=wwortel

Comment

Serverfout.

Er is een fout opgetreden toen de website Login - DuikForum.nl probeerde op te halen. De server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist zijn geconfigureerd.

Hier zijn enkele suggesties:
              Deze webpagina later opnieuw laden.
              Meer informatie over deze fout
              Hieronder vindt u het oorspronkelijke bericht

HTTP-fout 500 (Internal Server Error): An unexpected condition was encountered while the server was attempting to fulfill the request.

Help AUB , mijn > fotoalbum > upload foto`s> upload/verzenden> zit al enkele weken vast met 5 foto`s in de wacht.
              Met bovenstaande error melding stopt de bewerking.
              Geloof niks
              Controleer alles persoonlijk !

http://www.duikforum.nl/duikmuseum/4...gsbedrijf.html
              pp=25&daysprune=100http://www.duikforum.nl/prietpraat/29293-stripje.html

Comment

Helaas, inmiddels 29 januari 2011 en nog steeds werkt het logboek niet. Diverse malen contact gehad met "Michael", die mij beloofde het klusje binnenkort (zeeeeer rekbaar begrip) op te knappen. Vandaag heb ik nog zo goed als mogelijk mijn logboek bijgewerkt, maar door het falen van de meeste invoermogelijkheden is het allemaal niet erg accuraat. Jammer vond het logeboek wel een nuttige functie binnen het duikforum. Ik geef het op met Michael. Misschien zijn er andere Wizz-kids die zo'n site op-to-date kunnen houden?
                Geen tijd om te duiken bestaat niet, geen prioriteit om te duiken wel!

Comment

Ik ben momenteel druk bezig met de website. Er komt binnenkort een update voor de skin. Deze is voor de moderators al beschikbaar sinds een paar dagen, maar er werken een aantal zeken nog niet goed waaronder het logboek. Omdat ik geen zin had om twee keer het probleem op te lossen heb ik even gewacht totdat de update er was. Die is er nu, maar daar ben ik mee bezig. Ik weet dat het lang duurt, maar helaas ben ik voor somige dingen afhankelijk van anderen. Sorry.

Comment

mike zet hem op

Comment

Jammer, maar helaas. Het logboek is volgens mij voor de "x"-keer aangepast, echter kan ik er nog steeds niets mee.

Comment

Ik weet waar het probleem zit in het logboek maar nog niet hoe ik het moet oplosseen.

Comment

Ik heb een tijdelijke oplossing gemaakt. De duikstek is nu weer zichtbaar, maar niet netjes per land. Deze staan in 1 lijst.

Comment

Ziet er al veel beter uit. Ik kon weer wat gegevens aanvullen. Mogelijk kan je nog naar de "rolmenu's" van de duiktijden kijken, nu kan je alleen maar per 10 minuten invullen. Op deze manier kan er geen exacte berekening van het luchtverbruik worden gemaakt. Maar bedankt alvast voor de tijd die je er in hebt gestoken.

Comment

Originally posted by turtle-diver View Post
                              Mogelijk kan je nog naar de "rolmenu's" van de duiktijden kijken, nu kan je alleen maar per 10 minuten invullen. Op deze manier kan er geen exacte berekening van het luchtverbruik worden gemaakt.
                              Gedaan

Comment

Working...
                              X