Onderzoek over duikers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Onderzoek over duikers

Hallo,

Ik wilde vragen of jullie mij kunnen helpen. Ik ben bezig met een onderzoek voor mijn opleiding Vitaliteitsmanagement en Toerisme aan de HZ in Vlissingen. Het is een onderzoek voor een hotel in Goes, zij willen graag faciliteiten voor duikers aanbieden, maar dan moeten we er wel achter komen wat duikers graag willen. Ik heb een enquête gemaakt en vroeg me af of jullie deze in willen vullen. Ik moet minimaal 300 antwoorden op deze enquête krijgen wil ik deze mee laten tellen voor mijn onderzoek. Anders is het geen betrouwbare bron. Het zou mij heel erg helpen, en de duikfaciliteiten in Zeeland worden daarmee ook verbeterd. https://goo.gl/forms/X1WVUuK1Ly2YzNdm2​ of https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeyc2fnfRTX7VCFIsIkFLbTrhzKy6WBHDvSOzecihjP F0DYKA/viewform

Hopelijk ontvang ik snel antwoord!
    Met vriendelijke groet.
    Last edited by Onderzoekertje; 02-01-17, 10:58.

Ja hoor, dat is geen probleem. In het verleden is dat wel vaker gedaan. Je kan over het algemeen in dit draadje op DF wel de eerste feedback verwachten op je enquete. Indien er een commercieel tintje aan je enquete zit dan zal eea snel verwijderd worden hier. Geen reclame dus! Succes.

Ik zie dat TS zijn initiële posting heeft aangepast. Zijn/haar vraag was of het toegestaan is om een link te plaatsen naar een enquete. Dat is niet meer terug te vinden in de originele posting. Ik heb daar bovenstaande op geantwoord.

inmiddels staat de link naar de engte in de eerste posting.
    Last edited by Aquaduck; 16-12-16, 14:21. Reason: Aanvulling nadat TS de eerste posting heeft aangepast.
    Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Lijkt alsof de link via Facebook gaat......

Comment

Als het goed is gaat hij direct naar Google Forms --> naar de enquete. Heb het al een aantal keren getest.

Comment

Link volgen dan komt het goed.
          Heb hem ingevuld, succes met je onderzoek.

Comment

Heel erg bedankt!!!!

Comment

Originally posted by Onderzoekertje View Post
              Als het goed is gaat hij direct naar Google Forms --> naar de enquete. Heb het al een aantal keren getest.
              Ik krijg de melding dat Facebook wordt afgesloten, en moet vervolgens weer op een link klikken. Veel mensen zijn niet happig op dat soort constructies.

Comment

Ik moet zeggen: van alle onderzoeken / enquetes die ik hier voorbij heb zien komen is dit wel een van de beste.
                Duidelijk, niet vol met taalfouten, to-the-point en lekker kort.
                Succes met je onderzoek!

Comment

Ingevuld, veel succes.

Comment

Originally posted by fountainhead View Post
                    Ik moet zeggen: van alle onderzoeken / enquetes die ik hier voorbij heb zien komen is dit wel een van de beste.
                    Duidelijk, niet vol met taalfouten, to-the-point en lekker kort.
                    Succes met je onderzoek!
                    Heel erg bedankt! Dit leren wij uiteraard op school! Google Forms is ook heel erg gebruiksvriendelijk.

Comment

https://docs.google.com/forms/d/e/1F...ewform?c=0&w=1

met bovenstaande link kom ik wel meteen bij het formulier. Meteen even ingevuld, idd lekker kort en bondig.
                      Last edited by Aquaduck; 16-12-16, 18:28.

Comment

prima enquête, idd lekker bondig en makkelijk in te vulle. Succes!
                        Droog, maar niet achter de oren.

Comment

Originally posted by Aquaduck View Post

Ik krijg de melding dat Facebook wordt afgesloten, en moet vervolgens weer op een link klikken. Veel mensen zijn niet happig op dat soort constructies.
                          Zoals ik
                          Niet ingevuld dus.

Edit: Mbv Aquaducks directe link alsnog ingevuld.
                          Nederlandstalig duikcentrum op Phuket
                          Duiken Similans

Comment

Ik heb nog 100 reacties nodig, dus voor de mensen die 1 minuutje de tijd hebben, vul de enquête dan zo snel mogelijk in.

Comment

Working...
                            X