Kan niet uploaden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kan niet uploaden

Ik probeer een aantal foto's. Ik selecteer de bestanden geef een omschrijving en klik op Uploaden. Vervolgens zie ik dat er geupload wordt.

Maar dan kom ik in mijn album en deze is geheel leeg en ik kan mijn foto's nergens terug vinden.

Heeft iemand een idee?

alvast bedankt

Re: Kan niet uploaden

hoe groot waren de foto's? Groter dan ongeveer 1000x750 (1024x768) geeft problemen. Je kan dat zien als je in je foto album geschiedenis kijkt en de opmerking ziet staan: "aantal foto's in wachtrij:" en daar achter een getal die dus aangeeft dat er foto's halverwege zijn blijven steken.
    Als dat het geval is moet je dit aangeven bij "Mike", die is momenteel de enige die zo'n wachtrij kan oplossen door deze te verwijderen.
    Sabaai dii
    http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Je kan beter bij TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting oid een gratis acount aanmaken.

- Je hebt dan geen duikforum logo op je foto's
      - de kwaliteit gaat minder achteruit dan dat je met duikforum upload. Bij duikforum worden de foto's gruwelijk gecomprimeerd, dit levert in sommige gevallen zichtbaar minder kwaliteit op.
      - Minder problemen met uploaden.
      gallerij

Views are my own.

Comment

Okay, bedankt voor de reacties. de foto's zijn 3648 x 2736, dus dat kan de reden zijn. Ik gebruikt picassa wel om een webalbum te maken, dat werkt ook prima.

Comment

Krijg de volgende foutmelding bij het uploaden:
          Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 10560 bytes) in /home/.sites/28/site1/web/photopost/image-inc.php on line 116

wat is er aan de hand?

Comment

Dat krijg ik zelf ook, en als je dan even wacht staat de foto alsnog wel op z'n plek.

Heb je al even gewacht?
            Sabaai dii
            http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

ja, ik heb al van alles geprobeerd, wachten, pagina verversen, grote foto's, kleine foto's, uploaden vanaf mijn pc/ vanaf een url. steeds dezelfde melding en geen foto's. vorige week is alleen één klein fototje gelukt, daarna niet meer.

Comment

Originally posted by Don Chedi View Post
                Als dat het geval is moet je dit aangeven bij "Mike", die is momenteel de enige die zo'n wachtrij kan oplossen door deze te verwijderen.
                Nou niemand die iets doet, ik heb ook foto's in de wacht en kom er niet vanaf, al verschillende emails gestuurd en posting gedaan maar geen reactie en of oplossing. Het logboek schijnt meer prio te krijgen door postings met helppppp als titel, misschien is de sysop daar gevoeliger voor.

Het zou fijn zijn als er ergens een lijst staat van bugs en aan welke gewerkt wordt met welke prioriteit. Dus wat communicatie van de sysops zou fijn zijn, dan weten we waar aan gewerkt wordt en wat een nieuw probleem is.
                Mijn on-line logboek
                http://www.scuba-pictures.nl

Comment

Originally posted by Rob_s View Post
                  Nou niemand die iets doet, ik heb ook foto's in de wacht en kom er niet vanaf, al verschillende emails gestuurd en posting gedaan maar geen reactie en of oplossing. Het logboek schijnt meer prio te krijgen door postings met helppppp als titel, misschien is de sysop daar gevoeliger voor.

Het zou fijn zijn als er ergens een lijst staat van bugs en aan welke gewerkt wordt met welke prioriteit. Dus wat communicatie van de sysops zou fijn zijn, dan weten we waar aan gewerkt wordt en wat een nieuw probleem is.
                  Bij mij werkt het uploaden gewoon hoor!

Click image for larger version

Name:	IMG_7032 copy.jpg
Views:	1
Size:	39.4 KB
ID:	1628836
                  www.merelhogeweg.nl

Comment

Dan heb jij geen foto's in de wacht Merel , degene die dat wel hebben zijn de pineut . . .

groetjes
                    Rob
                    Mijn on-line logboek

Comment

Mooie foto trouwens, bij de Zeelandbrug?
                      Mijn on-line logboek

Comment

Working...
                      X