Foto's in topic plaatsen, waar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Foto's in topic plaatsen, waar?

Hallo,

Ik wil graag een fototopic maken met mijn eigen mooiste foto's. MAG DAT? En waar kan ik dit plaatsen? Ik weet namelijk dat er een fotoalbum is, maar ik doe het liever op een andere manier...

Groeten Geert-Jan
    Wil je weten wie ik ben? Klik hier!

Re: Foto's in topic plaatsen, waar?

Euh, ik ben geen mod, maar ik reageer toch maar even.
    Het fotoalbum is er niet voor niets lijkt me. Je kunt daar onder je eigen naam foto's plaatsen. In een topic maakt dat het topic erg zwaar wordt om te laden.
    En waarom zou er voor jou een uitzondering gemaakt moeten worden, terwijl alle andere leden gewoon het fotoalbum gebruiken.
    Uiteraard mag je best af en toe een foto plaatsen bij een topic, als dat daar relevant voor is natuurlijk.

Comment

Inderdaad is er ruimte in het fotoalbum, maar daarnaast kan je albums aanmaken onder je eigen profiel. Die ruimten zijn daarvoor bedoeld, een discussiedraadje is daar niet geschikt voor (laadt op den duur moeilijk)
      Sabaai dii
      http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Ik host de foto's zelf, op een eigen server. Het enige dat DF.nl moet laden zijn de letters waar de link staat. Absoluut niet zwaar foor de server van DF.nl.

Ik ga ook geen 1000 foto's plaatsen, maar het lijkt me leuker omdat je dan op een mooie manier feedback kunt krijgen.

(Ik zit ook op een autoforum, daar doet iedereen het zo omdat er juist geen album beschikbaar is... dit is juist erg interactief omdat mensen zo hun meningen en ervaringen makkelijker ergens over laten vallen...)

Misschien dat hier wel een tweede keer over gedacht kan worden?

Comment

Ik zou zeggen, lees het forum maar eens door hoe over het algemeen foto's in onderwerpen gebruikt worden.
          Veelal om het onderwerp wat op de betreffende foto staat, om daar informatie over uit te wisselen, ook voorbeelden om fototechnische zaken te bespreken.

Maar om een draadje vol te stouwen met je mooiste foto's is niet praktisch. Ik zag net een ritsje foto's, dacht bij het macro onderwerp, in mijn ogen leest dat niet lekker vanwege het scrollwerk, en zie die walvis bij de aankondiging van de biologiecursus; 1 foto heeft al een heel rommelige uitwerking.

Als je al een site hebt, hebben we een rubriek site check waar je je foto's voor kan stellen met een teruglink. Werkt veel praktischer.
          Last edited by Don Chedi; 13-01-09, 12:29. Reason: link
          Sabaai dii

Comment

is goed, ik pas me wel aan

Comment

Verder kan je in het fotoalbum juist bij iedere foto een waardering geven aan de foto en iedereen kan er feedback op geven. Hier op DF is dus wel degelijk rekening gehouden met deze mogelijkheid.
              Je kunt altijd in een topic verwijzen naar jouw fotoalbum.

Comment

Is dit draadje geen 'duikforum suggestie en feedback'?
                ikreis.net

Comment

eigenlijk wel hé! Zal m zo verplaatsen.
                  Sabaai dii

Comment

Working...
                  X