Announcement

Collapse
No announcement yet.

kan niet uploaden?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kan niet uploaden?

Ik krijg de volgende melding als ik een foto wil uploaden in het Foto album:

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 13296 bytes) in /home/.sites/28/site1/web/photopost/image-inc.php on line 103

Het gaat om een jpg bestand van 217 kB. Dat zou toch moeten lukken.
    Verder had ik in een eerder draadje al problemen om een bijlage erbij te doen en die was zelfs maar 12 kB.

HELP!!!

Re: Problemen met uploaden foto's

Gegroet Emmie,

Ik heb net even voor je getest, maar bij mij lukt het uploaden van foto's nu vanaf hier wel gewoon. De foto die ik net uploade (GebrokenSticks1.jpg) was 94 kB. Gezien de melding "Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted" denk ik toch dat die 217 kB het probleem is. Ik weet zo 1,2,3 ook niet precies wat de maximale grote hier voor is, maar ik dacht dat dit idd wel minder was dan jouw 217 kB. Probeer de foto anders eens te resizen en probeer het dan nog eens?

Succes.

Gr Edgar

Comment

Toch blijf ik het vreemd vinden, want als ik in het upload gedeelte zit, staat er dat er geen max grootte is en geen data limiet.
      Maar goed, nu een 12 kB plaatje geupload en die doet het wel.
      Nu eens kijken of ik die toegevoegd krijg.

Via Bestanden toevoegen lukt het in ieder geval nog steeds niet.

Nu eens kijken hoe ik een foto vanuit mijn Fotoalbum hier kan linken......

plaatje

Het is niet helemaal zo als ik zou willen, maar goed.
      Last edited by Emmie; 20-02-08, 14:05.

Comment

Maar, hoe laat ik nou gewoon hier het plaatje zien, in plaats van de hele pagina waar ie op staat?

Is er een hoop veranderd of zo binnen DF, want ik had hier eerder nooit problemen mee.

Comment

Originally posted by Emmie View Post
          Nu eens kijken hoe ik een foto vanuit mijn Fotoalbum hier kan linken......

plaatje

Het is niet helemaal zo als ik zou willen, maar goed.
          Is dat de Tattoo die je hebt ?
          Vergeef en je zult vrij zijn.
          Vergeet en je zult vrijer zijn.

Comment

Originally posted by Hens View Post
            Is dat de Tattoo die je hebt ?

Dit is mijn tattoo en daar is dus een plaatje van gemaakt om er stickers e.d. van te kunnen maken.
            Heb er ook een stempel van laten maken.

Comment

Maar, hoe laat ik nou gewoon hier het plaatje zien, in plaats van de hele pagina waar ie op staat?
              Heb 'm maar ff naar mijn eigen website gekopieerd, werkt iets makkelijker:

Comment

Heb 'm maar ff naar mijn eigen website gekopieerd, werkt iets makkelijker.
                Jep, dat is ook de manier waarop ik dit altijd doe met plaatjes in draadjes hier op DF. Het is, wellicht door de uitschakeling van de rechtermuisknop, namelijk niet mogelijk om achter de specifieke url's van elke foto apart in het fotoalbum te komen. Maar wellicht wordt dit nog wel eens aanpast? Dit zou voor een heleboel mensen zonder eigenwebsite (of webruimte) wel een oplossing zijn denk ik.

Gr Edgar

Comment

Hi

Kon ook een foto van 230 niet uploaden zal nog te veel zijn
                  vg

David

Comment

kan niet uploaden?

Ik weet niet of of mijn vraag hier thuishoort maar ik kan geen foto's uploaden. Iedere keer krijg ik:

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 10368 bytes) in /home/.sites/28/site1/web/photopost/image-inc.php on line 116

Er staan ook 6 foto's in de wacht? Ik heb het al eens een keertje aan een moderator gevraagd meer geen antwoord gekregen. Nu heb ik schitterende foto's uit Bonaire en die moet ik jullie nu onthouden, want ik kan niet uploaden. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dat kan oplossen?

Groeten,

Stickleback

Comment

Ik heb precies hetzelfde.

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 10368 bytes) in /home/.sites/28/site1/web/photopost/image-inc.php on line 116

Ik kan al een tijdje geen foto's uploaden en in het overzicht scherm staan ook 6 foto's in de wachtrij. Het lijk erop alsof de pijplijn verstopt zit. Ik heb hierover al eens een vraag aan de beheerder gesteld maar geen antwoord gekregen.

@emmie, kan jij nu wel weer uploaden? Zo ja hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Comment

Re: kan niet uploaden?

Dat van die wachtrij kan ik niet voor je oplossen, daar moet je even met Mike voor contakt opnemen.
                        Waarschijnlijk is ook die wachtrij de oorzaak van de foutmelding. Let er daarnaast op dat je foto's niet te groot zijn. Resolutie groter dan 1024x768 geeft problemen en bouwt je wachtrij op.
                        Sabaai dii
                        http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Re: kan niet uploaden?

OK zal ik doen, bedankt

Comment

Ik kan al zo lang geen beeld meer bij mijn berichten up-loaden, dat ik elke poging maar opgegeven heb.
                            Vast een gerelateerd probleem ...
                            HES van Schoonhoven
                            Life is a learning experience

Comment

Nope kan nog niet uploaden.
                              Er zijn meer mensen met dit probleem.
                              Maar anderen kunnen het weer wel.
                              Het is alsof er een willekeur is.

Comment

Working...
                              X