even over de huidige forum layout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fountainhead
    replied
    Originally posted by Erwin123 View Post

Even hardop filosoferend...aarzel niet om me vriendelijk te corrigeren:
    Bij mij overheerst het gevoel dat de eigenaar (eigenaren) er aan vast houdt ondanks dat hij/zij er niet echt tijd meer voor wil (of kan!) vrijmaken.
    Het is hiermee meer een last dan wat anders geworden waardoor het kan gebeuren dat de boel er weken uit ligt

Het duikforum voelt daardoor alsof je een restaurant binnenstapt waar de gasheer zuchtend de krant weg legt als je over de drempel stapt.

Het overdragen aan een ander gebeurt echter ook niet want stel je voor dat iemand anders nog wel iets van je kindje maakt.
    En bij dat gevoel kan ik me stiekem nog best iets voorstellen ook.

Toen het forum plat lag heb ik een mail gestuurd aan (ik neem aan) de eigenaar en dit ook op facebook aangekaart. Op de mail heb ik nooit een antwoord gehad, op facebook daarentegen kwamen een hoop reacties.

Is het forum overbodig geworden?
    Absoluut niet!
    Er is een groep mensen die denkt dat fora zijn vervangen door Facebook, dat klopt echt niet. Facebook is een geheel ander medium met een andere aantrekking en kracht dan een forum.
    Beide vullen elkaar aan, gebruik dan ook beide kanalen zodat er synergie ontstaat!

Er kan heel veel, wat hier nodig is is alleen wat begeestering.
    Helemaal eens!
    Overdragen aan iemand die er wl wat van wil maken, of de stekker er helemaal uit!

Leave a comment:

• Erwin123
    replied
    Originally posted by JanOutshoorn View Post
    Blij dat het weer werkt. Hoe het forum weer een beetje levendig moet worden.... goede vraag. Verslag doen van een gemaakte duik is al een goed begin, hopelijk komt er steeds nieuwe aanwas bij die van alles willen weten zodat er constant discussies blijven lopen. Toch een beetje het bestaansrecht van een forum lijkt mij. Aan de andere kant kan ik zelf ook niet zoveel bijdragen voor mijn gevoel.
    Even hardop filosoferend...aarzel niet om me vriendelijk te corrigeren:
    Bij mij overheerst het gevoel dat de eigenaar (eigenaren) er aan vast houdt ondanks dat hij/zij er niet echt tijd meer voor wil (of kan!) vrijmaken.
    Het is hiermee meer een last dan wat anders geworden waardoor het kan gebeuren dat de boel er weken uit ligt

Het duikforum voelt daardoor alsof je een restaurant binnenstapt waar de gasheer zuchtend de krant weg legt als je over de drempel stapt.

Het overdragen aan een ander gebeurt echter ook niet want stel je voor dat iemand anders nog wel iets van je kindje maakt.
    En bij dat gevoel kan ik me stiekem nog best iets voorstellen ook.

Toen het forum plat lag heb ik een mail gestuurd aan (ik neem aan) de eigenaar en dit ook op facebook aangekaart. Op de mail heb ik nooit een antwoord gehad, op facebook daarentegen kwamen een hoop reacties.

Is het forum overbodig geworden?
    Absoluut niet!
    Er is een groep mensen die denkt dat fora zijn vervangen door Facebook, dat klopt echt niet. Facebook is een geheel ander medium met een andere aantrekking en kracht dan een forum.
    Beide vullen elkaar aan, gebruik dan ook beide kanalen zodat er synergie ontstaat!

Er kan heel veel, wat hier nodig is is alleen wat begeestering.

Leave a comment:

• JanOutshoorn
    replied
    Blij dat het weer werkt. Hoe het forum weer een beetje levendig moet worden.... goede vraag. Verslag doen van een gemaakte duik is al een goed begin, hopelijk komt er steeds nieuwe aanwas bij die van alles willen weten zodat er constant discussies blijven lopen. Toch een beetje het bestaansrecht van een forum lijkt mij. Aan de andere kant kan ik zelf ook niet zoveel bijdragen voor mijn gevoel.

Leave a comment:

• Aquaduck
    replied
    En zodra Rob de tijd kan vinden zet hij de rest ook weer stap voor stap terug.

Leave a comment:

• Inferno
    replied
    Originally posted by willem tel View Post
    Ben blij dat het forum weer in de lucht is
    hoop dat het blijvend is
    anders is het lastig te blijven investeren
    Tja snap het.... site was ook compleet weg.... backup terug, snel update... anders was die weer weg...

Leave a comment:

• willem tel
    replied
    Ben blij dat het forum weer in de lucht is
    hoop dat het blijvend is
    anders is het lastig te blijven investeren

Leave a comment:

• hevo
    replied
    Ik kijk nog regelmatig hier....maar het lijkt wel uitgestorven soms. Dat geeft weinig motivatie om vaker te site te bezoeken.

Leave a comment:

• Mr. Krabs
    replied
    Dat vrees ik ook, is al een paar keer gebeurd en dan is het op een gegeven moment klaar.

Leave a comment:

• Don Chedi
    replied
    De afgelopen dagen was DF een tijd verdwenen. Nadat ik er via Facebook over na vroeg, keek Rob (Inferno) er naar en constateerde dat DF, ik weet het niet exact maar klonk als iets van een hack, en plaatste een backup terug. DF is terug, maar het is rustig, erg rustig. Ben er bang voor dat dit soort incidenten het forum geen goed doen bij het vertrouwen van de bezoekers. Ik durf best nogmaals mijn dank aan Rob uit te spreken dat hij dit even snel op zijn werk deed, maar hoop dat het niet tevergeefs is.

Leave a comment:

• Panther1880
    replied
    Ben ook zeer tevreden over de nieuwe layout. Thanks!

Leave a comment:

• Aquaduck
    replied
    Kan er sinds vandaag weer op en was zodoende ook niet in staat om eerder te reageren op pms.

Leave a comment:

• robbyrey
    replied
    Strak, modern.
    Me like !

Grtz,
    Robby

Leave a comment:

• JanOutshoorn
    replied
    Blij dat het is opgelost. Dit ziet er een heel stuk beter uit zo .

Leave a comment:

• Inferno
    replied
    Fout was ontstaan omdat hostnaam opgezegd was (wat ik niet wist). Daardoor werkte het niet.

Als er problemen zijn krijg ik het niet direct mee omdat hier ook niet dagelijks kom. Mailtje naar mij is dan wel snelste weg rob AT bsdfreaks.nl

Leave a comment:

• mcgoos
    replied
    Allang blij dat het forum weer goed toegankelijk is.
    Goeie actie

Leave a comment:

Working...
X