even over de huidige forum layout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Strak, modern.
    Me like !

Grtz,
    Robby
    In Life, There's No Surface Interval.

Comment

Kan er sinds vandaag weer op en was zodoende ook niet in staat om eerder te reageren op pms.
      Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Ben ook zeer tevreden over de nieuwe layout. Thanks!

Comment

De afgelopen dagen was DF een tijd verdwenen. Nadat ik er via Facebook over na vroeg, keek Rob (Inferno) er naar en constateerde dat DF, ik weet het niet exact maar klonk als iets van een hack, en plaatste een backup terug. DF is terug, maar het is rustig, erg rustig. Ben er bang voor dat dit soort incidenten het forum geen goed doen bij het vertrouwen van de bezoekers. Ik durf best nogmaals mijn dank aan Rob uit te spreken dat hij dit even snel op zijn werk deed, maar hoop dat het niet tevergeefs is.
          Sabaai dii
          http://www.wvlierhuis.nl/Wijnands_du.../Over_mij.html

Comment

Dat vrees ik ook, is al een paar keer gebeurd en dan is het op een gegeven moment klaar.
            Droog, maar niet achter de oren.

Comment

Ik kijk nog regelmatig hier....maar het lijkt wel uitgestorven soms. Dat geeft weinig motivatie om vaker te site te bezoeken.

Comment

Ben blij dat het forum weer in de lucht is
                hoop dat het blijvend is
                anders is het lastig te blijven investeren
                je hebt mafketels en gekko's

Comment

Originally posted by willem tel View Post
                  Ben blij dat het forum weer in de lucht is
                  hoop dat het blijvend is
                  anders is het lastig te blijven investeren
                  Tja snap het.... site was ook compleet weg.... backup terug, snel update... anders was die weer weg...
                  http://rob.lensen.nu

Comment

En zodra Rob de tijd kan vinden zet hij de rest ook weer stap voor stap terug.
                    Keep your head cool, keep it under water!

Comment

Blij dat het weer werkt. Hoe het forum weer een beetje levendig moet worden.... goede vraag. Verslag doen van een gemaakte duik is al een goed begin, hopelijk komt er steeds nieuwe aanwas bij die van alles willen weten zodat er constant discussies blijven lopen. Toch een beetje het bestaansrecht van een forum lijkt mij. Aan de andere kant kan ik zelf ook niet zoveel bijdragen voor mijn gevoel.

Comment

Working...
                      X