Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht!: complete uitrusting

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gezocht!: complete uitrusting

Goedemiddag allemaal,

Ik ben net nieuw in de duikwereld, ik heb een aantal weken geleden mij padi gehaald op Bonaire. Over 5 maanden ga ik weer terug om daar stage te lopen. Ik zou graag mijn eigen uitrusting hebben.
    Heb je iets liggen van onderstaand lijstje? Ik zou het graag voor een goede prijs willen kopen!

Trimvest: Mares Kaila XXS of XS
    1e trap: 12, 15 of 22
    2e trap: Prestige of abyss
    Octopus: rover

Computer: Mares smart
    Schoenen: Tribord in maat 34/35/36
    Vinnen: Xtreme

Heel erg bedankt!

Vreemde keuzes die je maakt in je materiaal...

Comment

Waarom? Ik kreeg dit lijstje mee van de duikschool

Comment

Er is zoveel meer te koop dan Mares. Kennelijk verkopen zij dat daar. Er is op zich niets mis met Mares, maar ga gewoon eens rondkijken.
        Wat jij nodig hebt is dus:
        Trimvest
        Automatenset (ik zou persoonlijk voor DIN en koudwatergeschikt gaan, evt. kun je een INT-adapter erbij nemen)
        Schoentjes
        Buitenwatervinnen
        Computer (standaard nitrox zou ik doen, dus dan is de Zoop ook een optie van Suunto).

Stap hiermee een winkel binnen en je zult een beter advies krijgen dan domweg de door jou genoemde spullen te kopen.
        Luister naar je gevoel en volg dat.

Comment

Als je net begint met duiken dan raden ze je aan (duikschool) wat ze zelf ook gebruiken. Dus als er Mares wordt verkocht ,dan is Mares de beste keuze. Niets mis mee natuurlijk ,maar net wat Germie zegt....kijk ook eens verder. Ook zit een ander merk jacket of pak misschien net wat comfortabeler . Dus gewoon je Horizon verbreden en je eigen keuze's maken.

Comment

Working...
          X