Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht:Een Aluminium duikflesje zo'n 3 á 4 L .

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht:Een Aluminium duikflesje zo'n 3 á 4 L .

Ik ben op zoek naar een klein duikflesje van Aliminium (geen staal) .Liefs een 3 of 4 L flesje ,maar een fles tot 6 L is ook bespreekbaar. Doe maar een PB als je wat voor mij hebt. Gr.Henri

Niemand die een klein alu duikflesje voor mij heeft liggen ?

Comment

Ben nog steeds op zoek naar een Aluminium duikflesje . Wie O wie ?

Comment

Markplaats en Ebay (DE en UK) al geprobeerd ?

Comment

3L alu flesjes worden voornamelijk gebruikt door rb duikers, en die zijn er niet zo veel in Nederland laat staan op dit forum. Je maakt meer kans door te zoeken naar een 40cft, die kopen veel startende tech duikers om vervolgens te ontdekken dat je er niet zo heel veel aan hebt.
          Maarten van Baal, duikcentrum de Tuimelaar Groningen
          PADI Course Director, IANTD Instructor Trainer, NACD Cave Instructor, GUEF en TECH1 Instructor
          Driven by passion, committed to excellence

Comment

3 liter flesjes zijn meestal ccr flesjes. Maar dan ook meestal staal. Mijn 4 liter is ook van staal. Ze zijn er in alu, maar worden minder gebruikt. Soms als droogpakflesje.
            er zijn een paar ccrduikers op het forum, maar als die net niet hebben wat jij zoekt, dan houdt het op.

Poseidon levert de se7en ccr met alu flessen. Hetkan dus wel.
            ik denk dat je naar nieuw moet zoeken.
            Luister naar je gevoel en volg dat.

Comment

Oké, de 40Cft fles was ook een optie en die zijn nieuw ook wel te koop. Maar omdat ik hem zo af en toe gebruik ,koop ik daar niet nieuw voor. (te duur voor een paar keer gebruiken) .Brandweer duikflesjes zijn er genoeg in omloop ,maar meestal met zo'n Dráger kraan en ongekeurd. In Egypte gebruiken ze korte dikke alu flesjes van 4L .Die zouden Ideaal zijn. Hier nergens aan te komen ,dus maar eens in Egypte rond gaan vragen.

Comment

3L ALU nieuw met kraan kost 155,= Gebruikt moet je heel veel mazzel voor hebben. Uit Egypte halen wordt een probleem, al was het maar omdat je die hier niet gekeurd krijgt.
                Maarten van Baal, duikcentrum de Tuimelaar Groningen
                PADI Course Director, IANTD Instructor Trainer, NACD Cave Instructor, GUEF en TECH1 Instructor
                Driven by passion, committed to excellence

Comment

In Egypte zitten veel duikscholen met een Europese eigenaar. Veel van de materialen worden dan ook ingevoerd vanuit Europa. Kleine duikflesjes soms ook.

Comment

Maar mocht iemand nog een gebruikte en gekeurd duikfles(je) over hebben ,dan hoor ik het graag.
                    Last edited by hevo; 15-07-17, 11:03.

Comment

Duikflesje Alu is niet meer nodig. En mocht het wel nodig zijn ,dan gebruik ik gewoon mijn 5 L staal weer.

Comment

Working...
                      X