Infrarood dongel uwatec

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Infrarood dongel uwatec

Heeft eimand nog een goed werkende infrarood irda dongel liggen ? Of weet waar die te koop zijn voor een schappelijke prijs ? Windows 7 geschikt om mijn uwatec duikcomputer op de pc uit te lezen.
    Enkele jaren geleden had mediamarkt ze nog voor een euro of 16 ,maar die verkopen ze niet meer.Die van mij heeft het vandaag begeven helaas.

http://www.benl.ebay.be/itm/Infrarot...gAAOSwYHxWMNln

http://www.benl.ebay.be/itm/Adaptate...8AAOSwHaBWi~5q
    Er zijn geen oninteressante dingen boven en onder water...

Comment

Dank je Luc, maar 1e link is een verkoper die zijn afspraken soms niet na komt. Sommigen krijgen niets toegezonden.
      En link 2......die werkt niet op WD 7 64bits.
      Bij de duikzaken zijn de juiste irda's wel te koop ,maar dan betaal je 3x zo veel helaas.

Comment

Originally posted by hevo View Post
        Dank je Luc, maar 1e link is een verkoper die zijn afspraken soms niet na komt. Sommigen krijgen niets toegezonden.
        En link 2......die werkt niet op WD 7 64bits.
        Bij de duikzaken zijn de juiste irda's wel te koop ,maar dan betaal je 3x zo veel helaas.
        Een eBay-score van 99.8% voor ruim 1700 transacties is zo goed als onmogelijk te verbeteren hoor.
        WD7 en 64-bits: heb je daar geen compatibility-modus voor 32bit periferie?
        Er zijn geen oninteressante dingen boven en onder water...

Comment

Hevo,
          Probeer ook de DF zoekfunctie, er zijn de nodige posts over dongles verschenen. Zoek eerst op enkel woord als Uwatec, dongle etc.
          Bij meer zoektermen krijg je soms wel heel erg weinig DF hits
          Ik vond deze DX link: http://www.dx.com/p/mini-usb-to-irda...2#.VpP6qvJgles
          En er staat me iets bij van een bedrijf die 'universele' communicatie apparaatjes maakt voor duikcomputers naar apple etc.
          Die link moet ik ff opzoeken.

Gevonden: http://www.divemate.de/ compatible met bijna alle modellen van Scubapro/UWATEC
          en ga meteen over op modern spul je duiken op je telefoon of tablet

Groet,
          PAT1
          Last edited by PAT1; 11-01-16, 21:06.

Comment

leuke link Pat1 .....maar NIET geschikt voor WD 7 !!!

Comment

leuke link Pat1 .....maar NIET geschikt voor WD 7 !!!
              Nou dan heb je nu een hele goede reden om eindelijk dat andere merk computer te gaan kopen

Ik ken wel Microsoft Windows 7
              Op de divemate site staat toch echt
              FusionIR
              iOS: from iPhone 4s or iPad2 with iOS 8 and the DiveMate App
              Android: together with DiveMate for Android
              Windows 10: compatible with the latest “Insider Preview 11082”.
              Windows XP / Vista / 7 / 8.x, Mac, Linux using the programs of the dive computer manufacturers or third party programs.

Groet,
              PAT1

Comment

Compartible met Windows....... En €66,39 ex de verzendkosten..........Tja.....dan kan ik beter hier bij de duikzaak een irda gaan kopen.

Comment

Compartible met Windows....... En €66,39 ex de verzendkosten..........Tja.....dan kan ik beter hier bij de duikzaak een irda gaan kopen.
                  Kwaliteit heeft een prijs

Groet,
                  PAT1

Comment

Originally posted by PAT1 View Post

Kwaliteit heeft een prijs

Groet,
                    PAT1
                    PAT1 : Ik had in mijn 2e posting al aangegeven dat ze bij duikwinkels wel te koop zijn voor een veel hogere prijs. Dan heeft het weinig zin om te reageren met een link van een buitenlandse internet verkoper die nog duurder is !

Comment

Mijn uwatec is al enige tijd terug overleden. Ik zal eens kijken waar mijn ir poortje gebleven is. En of ik de driver cd nog kan vinden. Werkte niet onder windows8, maar wel onder windows 7 starter (geen idee of het 64 bits was). Ik doe er al tijden niets meer mee (en ga er van uit dat ie niet weggegooid is toen ik de pc waar ik hem voor gebruikte wegdeed). Ik weet wel dat ie onder windows8 gewoon niet werkt en dat daar geen drivers voor waren.
                      Luister naar je gevoel en volg dat.

Comment

Ik weet niet waar je woont, anders mag je wel een van mij hebben. Mijn uwatec gaat toch de prullenbak in binnenkort

Comment

Dank jalgra. Heb je een PB gedaan.

Comment

en Germie ook.

Comment

Ik heb je een appje gestuurd.
                              Luister naar je gevoel en volg dat.

Comment

Working...
                              X